Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bandida schreef:Millanka schreef:Dan kunnen we alleen nog maar hopen dat de ruiters hier op bokt zitten en ons het echte verhaal vertellen
Hun versie van het verhaal bedoel je![]()
En dan de ouders van het slachtoffer ook nog..
lindatje schreef:Kijk, dít is nou het goede voorbeeld van een nieuwsbericht plaatsen.Ik kom net dit bericht tegen:
http://www.horses.nl/horsesnl/nieuws/20 ... ind-trapte
Mocht het al geplaatst zijn, heb ik hier overheen gelezen.
Bandida schreef:Als jou man daar bij de politie werkt zou ik als 'vrouw van' geen andere info op het net beginnen strooien als deze die toch al door hen naar de pers was doorgegeven ,-)
Meestal is er maar een fractie van waar en soms zelfs nog dat niet. Pers luistert de politieradio's af. De rest fantaseren ze erbij. Surprise_ schreef:MLoeser schreef:Ik hoop van harte dat de ruiters geen jonge kinderen zijn, maar ik vrees het ergste
Het zijn volwassenen, staat in de post.
Echt vreselijk.. Zulke mensen zijn een paard niet waardig! Dat arme meisje.
Maar des te erger, dat doe je toch niet als je een geweten hebt?! 
KoudbloedKim schreef:Nou sorry hoor, maar een 8-jarig kind dat beide kaken en neus heeft gebroken, daarbij ook nog tanden kwijt is en daarnaast bijtwonden heeft aan arm en schouder is niet zomaar gestruikeld tijdens het spelen..
Met name de bijtwonden.. hoe wil jij die verklaren?
Amalarab schreef:KoudbloedKim schreef:Nou sorry hoor, maar een 8-jarig kind dat beide kaken en neus heeft gebroken, daarbij ook nog tanden kwijt is en daarnaast bijtwonden heeft aan arm en schouder is niet zomaar gestruikeld tijdens het spelen..
ik denk dat dit teveel letsel is voor één trap van een paard....heel vreemd!
arm kind!

Amalarab schreef:Dat dacht ik ook..[naam] schreef:Nou sorry hoor, maar een 8-jarig kind dat beide kaken en neus heeft gebroken, daarbij ook nog tanden kwijt is en daarnaast bijtwonden heeft aan arm en schouder is niet zomaar gestruikeld tijdens het spelen..
arm kind!
Citaat:KoudbloedKim schreef:Bterlaan: Ik vind met name het laatste stuk van je reactie wat aanvallend/uitlokkend over komen, daar ga ik verder niet op in..
*quotes*
arm kind!
Dat dacht ik ook..
Zitake heeft ook een goed punt, maar zij heeft zo'n groot gedeelte blauw/dik (ogen, neus, lippen, hals, schouderblad, en nog iets naar beneden), dat ik me niet voor kan stellen dat dat door 1 trap + 1 beet is.
Het is niet onmogelijk, maar het is wel heel ernstig en of het nou waar is of niet, het belangrijkste is dat dit meiske er weer bovenop komt.