Hier heb ik gewoon geen woorden voor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sammy1 schreef:heb het ook gezien op hvnl echt erg voor de dieren,
maar of het zo verstandig is op het nieuws je hebt van die zieken geesten dat ze zo aandacht willen krijgen.

papagroom schreef:Het is natuurlijk allemaal heel erg....maar er hoeft geen dader te zijn....het veulen kan zelf zijn benen hebben gebroken....en die bloedvlek in de hals is voorzover ik heb begrepen veroorzaakt door de eutenasie spuit van de DA en dus niet door een stekende mishandelaar... let wel ik zeg niet dat ie zelf zn benen gebroken heeft maar t kan wel,en het zou zeker niet de eerste en ook niet de laatste zijn die dat over komt.
En wat die Henk betreft......die zou ik maar met een hele grote korrel zout nemen.

haha gelukkig kan dit in normale lettertype , heeft je leesbril vrij vanavond
funnyhorses schreef:Dat dit gebeurt is absurd!Als men de dader te pakken kan krijgen mag diegene van mij eigen rechter spelen!
Hier houd nml alle fatsoen op,zulke idioten moet men verwijderen.
Wat iemand in dit topic eerder al zei......het is een fout der natuur,uitschakelen die hap!
sander_lotte schreef:Het staat vandaag in het groot in onze krant (van Belgisch Limburg), "Vermoedelijke copycat slaat toe in Nederland", met foto, jeetje zeg... Arme veulens!
Ik vind het verschrikkelijk! Sla jezelf de benen over, of vermink jezelf, ma ga niet anderen, en al zeker niet andermans (onschuldige) dieren toetakelen!
Eigenlijk vind ik het maar jammer dat het zo in het breed in het nieuws komt, dat brengt anderen net op ideeën... Langs de andere kant is het goed dat anderen geïnformeerd worden zodat die hun dieren kunnen beschermen. Er gaat maar 1 vraag door mijn hoofd: Waarom?