Marjoow schreef:Maar, omdat Paul Schockemohle het zegt, is dat dan ook zo? Volgens mij niet. Ik vind het geheel gewoon niet Totilaswaardig. Totilas is een paard die echt door de ruiter zo gereden moet worden, dat al zijn kwaliteiten naar boven komen en dat mis ik gewoon bij deze combinatie.
Natuurlijk is Pauls wil niet wet, maar ik denk dat hij meer verstand van zaken heeft dan mening bokker.
Dat je dat mis kan ik me voorstellen, maar ik vind het niet haalbaar in zo'n korte tijd. Ik denk dat ze gewoon nog even tijd moeten hebben om elkaar te vinden.
Citaat:
Als ik een filmpje zag van Totilas en Edward Gal, dan dacht ik er niet aan om weg te zappen. Ik hoefde niet eens na te denken om te weten dat het Totilas was.
Toen ik dit filmpje zag, dacht ik echt serieus: Is dit het juiste filmpje? Ik herkende Totilas gewoon niet. Het geheel vind ik gewoon niet mooi. Ik heb ook niet het hele filmpje gekeken, omdat ik na het inrijden al verveeld was.
En je hebt er ook gewoon recht op om dat te vinden. Maar misschein is een beetje nadenken over de moeilijkheid voor Rath wel op zijn plaats.
Citaat:
Misschien ben ik ook gewoon jaloers dat Duitsland onze topper heeft, misschien heb ik kleppen voor mn ogen en wil alleen Edward en Toot zien als combinatie, so be it. Dít is het voor mij niet. En dat vind ik jammer. Totilas wás een geweldig paard, maar dat kan ik er nu echt niet meer vanaf zien helaas.
Vind een een erg eerlijke reactie