Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sander_lotte schreef:Pff wat ziek zeg!![]()
Er werd hier gezegd van "Een paard vlucht toch als hij zo een klap krijgt en laat toch niet 2 benen over meppen en het hoofd inslaan?", maar het lijkt mij wel mogelijk. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de eigenaars (ik weet niet van welk slachtoffer) een verdovend poedertje hebben gevonden in de buurt van de plaats waar het gebeurd is. Als ze verdovende middelen gebruiken, is het voldoende dat het paard nieuwsgierig is, uit je hand eet en dan kun je doen wat je wil lijkt me.
Bah maar ik wil het me niet voorstellen dat ik mijn pony zo op de wei vind! Ik snap niet dat iemand zulke gruweldaden kan doen! Ik hoop dat er een paard zal zijn die hem eens een goeie trap geeft op zijn borst en zo zijn longen worden doorboord en dat de knieën worden over gestampt, dan zal hij niet ver meer komen en pijn hebben zal hij dan!
Je zou haast je paard met opzet mensenschuw maken!
lijntje87 schreef:Nooit meer vrijlaten dit soort mensen
sander_lotte schreef:@ Bloodymary: als jij de buurvrouw was van die dader, en hij een langdurige psychiatrische behandeling heeft gehad en genezen verklaard is, zou jij je paard met alle vertrouwen terug in de wei durven zetten? Wel, ik niet hoor...
Dus een psychiater hoeft er voor mij niet eens bij te komen, het liefst gewoon koud afmaken!