Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:39

Steph1989 schreef:
Geloof echt niet dat dat het geval zal zijn hoor... jullie weten duidelijk niet wat personeel kost... en ja, schokemohle is rijk, maar in de 1e plaats een zakenman, en niet dom

Joh, niet alles zo serieus nemen ;) .
Zat maar te dollen :D .

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:41

Zonnetje81 schreef:
Volgens mij maakt het hoe dom het ook klinkt een wezelijk verschil of hij gevlochten is ja of nee. Mijn paard ziet er dan heeeel anders uit. En de foto's op de site van Arnd daar ziet hij er toch prima uit?

Ben ik niet met je eens. Vooral qua hals en boeg bespiering is het voor mij totaal geen Totilas meer en dat heeft echt helemaal niets met gevlochten of niet gevlochten zijn te maken.

Cera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:44

easygoing schreef:
Cera schreef:
Op de website van Arnd Bronkhorst http://www.arnd.nl/ , 1 van de beste paardenfotografen van de wereld, zie je andere foto's van Mathias en Totilas http://www.arnd.nl/news/news.php?id=367. Deze foto's zien er beslist beter uit.

Heb even gekeken en hij ziet er daar inderdaad wel iets beter uit maar ook lang niet zo goed als dat wij hem kennen, ook vind ik vooral de laatste foto's er niet fijn uit zien.

Ik ben het met je eens dat deze foto's er nog niet echt top uitzien, maar wel beter dan die andere, die zijn echt slecht. En als Arnd geen betere foto's heeft kunnen maken... What you see is what you get...

QuintyKelly

Re: Web van geheimzinnigheid rond Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:47

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:47

Citaat:
Ik ben het met je eens dat deze foto's er nog niet echt top uitzien, maar wel beter dan die andere, die zijn echt slecht. En als Arnd geen betere foto's heeft kunnen maken... What you see is what you get...

En juist daardoor worden mijn vermoedens des te meer versterkt.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:48

Ik ben ook niet totaal onder de indruk van de foto's van Bronkhorst, al zijn ze kwalitatief wat beter... als zo'n professional er niet veel beters van kan maken ( inderdaad: what you see is what you get..) wat zegt dat dan?
Opvallend weinig rijfoto's trouwens..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:51

Jannepauli schreef:
Ik ben ook niet totaal onder de indruk van de foto's van Bronkhorst, al zijn ze kwalitatief wat beter... als zo'n professional er niet veel beters van kan maken ( inderdaad: what you see is what you get..) wat zegt dat dan?

Juist

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:53

QuintyKelly schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=L8umYhhmtAA

Een film voor de blessure, vind dit er al beter uitzien dan op de foto's maar alsnog wel wat spanning..

Volgens mij rijdt ie hier nog op de 'restjes' van Gal. Ook vind ik de bovenlijn daar al te veel gespannen, in de galop 'zwalkt' ie alle kanten op... ik kan het niet mooi vinden, sorry :o

Cera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:53

easygoing schreef:
Jannepauli schreef:

Juist

Bedoelde ik ook ;)

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:56

En dan nog als je foto's maakt en er zitten er een paar tussen die gewoon slecht zijn, waar zijn de goede dan? Als je alleen maar 'slechte' foto's hebt gaan er bij mij toch ook al een paar vraagtekens komen.

Als ik dan dat filmpje zie, zie ik 'echt' Toot maar bij die foto's.

En ben overigens wel benieuwd wanneer ze eindelijk eens in de ring verschijnen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 12:58

Over het feit of ie zijn aankoopprijs gaat terug verdienen..uiterdaad ik zag hier een simpele berekening over hoe het zou kunnen gaan.. Toot hoeft niet tot 24.5 jaar te blijven dekken met paar dekkingen heb je lading zaad.

Een van toot's zonen zou maar GGK worden en het zaad is alweer geld waard. Glendale is ook weer in handel tenminste zijn zaad.

Toot is een goede investering..of ie nou wel of niet meer gaat lopen.

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:00

Embe schreef:
QuintyKelly schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=L8umYhhmtAA

Een film voor de blessure, vind dit er al beter uitzien dan op de foto's maar alsnog wel wat spanning..

Volgens mij rijdt ie hier nog op de 'restjes' van Gal. Ook vind ik de bovenlijn daar al te veel gespannen, in de galop 'zwalkt' ie alle kanten op... ik kan het niet mooi vinden, sorry :o

Ik vind het ook niet mooi, maar ik vind het al wat beter dan de foto's in het begin van dit topic. En inderdaad hij lijkt nog op de restjes van Edward te rijden.... Maar we zullen wel zien wat Rath er van gaat maken, zoals Edward op Totilas reed zo word het niet meer maar ik wens hem wel succes...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:00

Hier een linkje naar alle foto's van Arnd. Geeft absoluut een beter beeld... Ik vind er ook echt heel sympathieke foto's tussen zitten... Matthias met zijn blauwe "Totilas" shirtje aan :D
Laatst bijgewerkt door manic op 04-05-11 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:02

wat is ie lelijk zeg := rath

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:04

tita schreef:
Over het feit of ie zijn aankoopprijs gaat terug verdienen..uiterdaad ik zag hier een simpele berekening over hoe het zou kunnen gaan.. Toot hoeft niet tot 24.5 jaar te blijven dekken met paar dekkingen heb je lading zaad.

Een van toot's zonen zou maar GGK worden en het zaad is alweer geld waard. Glendale is ook weer in handel tenminste zijn zaad.

Toot is een goede investering..of ie nou wel of niet meer gaat lopen.

Om heel eerlijk te zijn zie ik hem dan liever nooit meer onder de man dan zoals ik hem nu op de foto's zie.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:05

Wat een gespeculeer weer zeg, we zullen het vanzelf wel zien de tijd zal het leren. Het blijft gewoon altijd erg jammer dat Toot onder Edward vandaan is gehaald, maar dat gebeurt zoveel in de paardenwereld. We zullen het zien wanneer ze aan de start verschijnen, ik hoop voor Rath dat het goed gaat! :j

tita

Och het wordt ooit wel een junioren paard hoor ...die gaat verlopig nog niet op rust zeg maar

Zooist

manic schreef:
Hier een linkje naar alle foto's van Arnd. Geeft absoluut een beter beeld... Ik vind er ook echt heel sympathieke foto's tussen zitten... Matthias met zijn blauwe "Totilas" shirtje aan :D

Ik vind het ook heel sympathiek eruit zien.....
Zou graag een dagje met matthias willen ruilen.... :D

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:06

zit nog een beetje te rekenen... weet een van jullie hoeveel rietjes er uit 1 sprong komen?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:06

manic schreef:

Ben het niet met je eens. Oke het ziet er wel iets beter uit maar een absoluut beter beeld echt niet.
Van de rijfoto's vind ik alleen de galopfoto's er enig sinds uit zien. En wat betreft sympathiek op de foto met een blauw Totilas shirtje ach ik denk dat dat voor heel sympathiek is voor de bankrekening.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:07

Embe schreef:
zit nog een beetje te rekenen... weet een van jullie hoeveel rietjes er uit 1 sprong komen?

Genoeg centjes denk ik ;) .

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:08

Van Arnd zijn het juist weer hele leuke foto's... Matthias met zijn Penny pony. Tenminste, zo kijkt hij erbij... Echt net zo een jongetje met zijn eerste pony. Ik vind het wel schattig... Ik mis alleen de roze Totilas bandages :D

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 13:09

Misschien zitten die wel onder de 386 beschermers die hij omheeft?

rienne

40 dacht ik eens ergens gelezen te hebben??
Laatst bijgewerkt door rienne op 04-05-11 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Zooist schreef:
manic schreef:

Ik vind het ook heel sympathiek eruit zien.....
Zou graag een dagje met matthias willen ruilen.... :D

Precies mijn gedachte :Y)