Noodgedwongen pauze voor Totilas in verband met hoefzweer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:38

Prutsmuts schreef:
RougeLaMer schreef:
Hmmhh, elke x als er een goed paard verkocht is gaat ie of dood of heeft ie wat, vreemd.

Ja, je zal er bijna rare dingen van gaan denken!

Kom op nou mensen! Het paard heeft een hoefzweer! Komt nogal eens voor, dus ook Totilas kan dit krijgen, JAHAAA, ZELFS TOOT!!!
Geen spoken gaan zien...... :n

Ik wil eerst bewijs zien dat het inderdaad een hoefzweer is :+ ohh en ook graag een doktersverklaring dat Rath ook echt ziek, zwak en misselijk was :D . Pff ze kunnen zoveel zeggen :P

Prutsmuts

Re: Noodgedwongen pauze voor Totilas in verband met hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:40

Ja, idd want dat Rath zomaar ziek is is natuurlijk ook heel apart :+ Mensen zijn nooooooooooit ziek :D

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:45

Prutsmuts schreef:
Ja, idd want dat Rath zomaar ziek is is natuurlijk ook heel apart :+ Mensen zijn nooooooooooit ziek :D

Psies :D maar toch blijf ik het wel heul toevallig vinden allemaal maar goed aan de andere kant als er niet toevallig op die 2 data een mediaspektakel rond het duo op de agenda gestaan zou hebben dan was het ook niet naar buiten gebracht allemaal. Al met al kan dit verhaal beide kanten op draaien, persoonlijk neig ik meer naar de eerst zien en dan geloven kant dat Rath en Toot inderdaad snel aan de start zullen verschijnen en dan ook nog verdienstelijk presteren.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:48

Jeeezus man & al zou hij zich ziek gemeld hebben kan ik dat wel begrijpen,
Nederland zit maar te wachten op de ondergang van die twee. Damn.
Ik vind dit écht zo triest he.... :n

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:54

Joscaa schreef:

Wie zegt dat?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:00

easygoing schreef:
Joscaa schreef:

Wie zegt dat?

heb jij bokt nog gevolgd sinds die bok verkocht is? Of zijn gastenboek?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:09

Inderdaad Ayasha, gewoon te gek voor woorden. De meest vreemde speculaties gaan de ronde, overal wordt iets achter gezocht en over het deze combinatie iets gunnen zullen we het helemaal maar niet hebben......

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:11

Wie zegt dat? Kom op, hou je ogen eens open rond om de topics van de verkoop etc.
het is toch gewoon te gek voor woorden?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:21

Inderdaad toen het nieuws net bekend was is dat wel geroepen inderdaad maar dat waren ook uitspraken die uit emoties voortkwamen echter heb ik het in dit topic niet of nauwelijks voorbij zien komen.
Wat wel voorbij is gekomen in dit topic is de gedachtegang dat er wel eens wat meer aan de hand zou kunnen zijn dan er nu voorgedaan word door het Tootteam. Ieder mens zijn eigen visie.

Overigens zijn jullie wel erg snel over jullie theewater tjemig jullie lijken wel een stelletje hongerige leeuwen die bovenop hun prooi duiken. In de andere topics heb ik ook zeker mijn stem laten horen dus ja ik weet wat daar gedaan gezegd is allemaal maar daar was in dit topic geen spraken van dus waarom dat weer naar voren halen? Je eigen punt duidelijk proberen te maken?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:28

easygoing schreef:
Inderdaad toen het nieuws net bekend was is dat wel geroepen inderdaad maar dat waren ook uitspraken die uit emoties voortkwamen echter heb ik het in dit topic niet of nauwelijks voorbij zien komen.
Wat wel voorbij is gekomen in dit topic is de gedachtegang dat er wel eens wat meer aan de hand zou kunnen zijn dan er nu voorgedaan word door het Tootteam. Ieder mens zijn eigen visie.

Overigens zijn jullie wel erg snel over jullie theewater tjemig jullie lijken wel een stelletje hongerige leeuwen die bovenop hun prooi duiken. In de andere topics heb ik ook zeker mijn stem laten horen dus ja ik weet wat daar gedaan gezegd is allemaal maar daar was in dit topic geen spraken van dus waarom dat weer naar voren halen? Je eigen punt duidelijk proberen te maken?

Ik ben absoluut niet snel over mijn theewater. Vind het alleen zo apart dat sommige mensen meteen vreemde dingen gaan denken wanneer er omtrent Totilas en Rath iets is. Als dit in de tijd onder Edward was gebeurt dan was het "Ach gut en och wee " geweest en zal niemand ook maar een uitspraak doen in de trant van"joh, vreemde zaak ". En nu is het toppaard in handen van de concurrent en komen er bij welke berichtgeving dan ook van die vreemde opmerkingen.

Misschien is het in dit topic wat minder maar ook hier gebeurt het weer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:29

easygoing schreef:

Tuurlijk maak je je eigen punt duidelijk, andermans punt duidelijk maken is nogal zinloos. Ik vind de verdachtmakingen idioot en gewoon een ordinaire voortzetting van de haatmail.

Eens met prutsmuts (hoe kom je bij die naam :=)

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:35

Ayasha schreef:
Eens met prutsmuts (hoe kom je bij die naam )
Euihhhhhhhh, ik ben een muts en pruts maar wat raak. Wist toen nog niet dat de boktcensuur deze naam ook gebruikt :o :o :o

Sorry, nogal offtopic :=

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 06:51

t is maar een hoefzweer hoor,wat een gedoe zeg...........
totilas is ook gewoon een paard

hopen dat hij snel opknapt en dat Rath snel zijn debuut met hem kan rijden

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 07:35

OMG wat een drama zeg over een hoefzweer.
Nog nooit een paard gehad met een hoefzweer???

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:20

Prutsmuts schreef:
Ik ben absoluut niet snel over mijn theewater. Vind het alleen zo apart dat sommige mensen meteen vreemde dingen gaan denken wanneer er omtrent Totilas en Rath iets is. Als dit in de tijd onder Edward was gebeurt dan was het "Ach gut en och wee " geweest en zal niemand ook maar een uitspraak doen in de trant van"joh, vreemde zaak ". En nu is het toppaard in handen van de concurrent en komen er bij welke berichtgeving dan ook van die vreemde opmerkingen.

Hmmm ja en nee. Edward en Toot was een bewezen combinatie. Als Anky nu een paar keer een perstraining met Upido uit zou stellen, zouden mensen ook gaan speculeren of ze misschien hem nog niet helemaal heeft zoals ze hem hebben wil. Op zich begrijp ik dat wel. Alleen dat een geval als Okidoki er bij wordt gehaald is natuurlijk buiten alle perken. Kom op zeg, het gaat over een hoefzweer.

roelie74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:33

jeetje wat een achterdocht. tja toeval bestaat.
de gunfactor is erg hoog hier wat rath betreft. tenminste door een aantal hier.
ik hoop dat ze het straks erg goed gaan doen. het blijft toch een feestje om naar dat paard te kijken.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:59

tja, en totilas blijft de gemoederen weer bezig houden.

wens totilas beterschap en het komt allemaal goed hoor
van die reclame van de roosvicee

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:11

Balen voor Toti en Alexander...

Vind het wel geweldig dat de speculaties alweer om je oren vliegen hier :D

Enige wat ik vreemd vind aan dit bericht is dat er staat dat hij een week rust krijgt en dat hij dan wel weer aan de slag kan. Met een paard van dat kaliber zou ik toch wat voorzichtig zijn en misschien iets langer de tijd nemen, of iig neerzetten dat er na 1 weer gekeken wordt of de hoefzweer voldoende is weggetrokken om de training weer op te pakken...

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:36

Wat sommige mensen toch in hun hoofd halen.

Totilas is gewoon een paard en Rath gewoon een mens. Maar sommige schijnen daar een ander beeld van te hebben.................. :+

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:43

Misschien komt Toot wel nooit meer terug in de sport :Y)

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:47

veersche schreef:
OMG wat een drama zeg over een hoefzweer.
Nog nooit een paard gehad met een hoefzweer???

Ja ik wel en weet wat voor een drama dat kan zijn. :j

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:50

Joscaa schreef:

Ben ik het helemaal mee eens !
Echt triest vind ik het :n

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:55

mylittlejoy schreef:
Prutsmuts schreef:

Hmmm ja en nee. Edward en Toot was een bewezen combinatie. Als Anky nu een paar keer een perstraining met Upido uit zou stellen, zouden mensen ook gaan speculeren of ze misschien hem nog niet helemaal heeft zoals ze hem hebben wil. Op zich begrijp ik dat wel. Alleen dat een geval als Okidoki er bij wordt gehaald is natuurlijk buiten alle perken. Kom op zeg, het gaat over een hoefzweer.

Precies zo zie ik het dus ook.
Dat er mensen zijn die hier wat achter zoeken wil ook nog niet direct zeggen dat ze het Rath niet gunnen.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:27

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:37

sporter schreef:
Misschien komt Toot wel nooit meer terug in de sport :Y)

Ik ga er vanuit dat het sarcasme is dus bij deze een sarcastische opmerking terug:
Ik denk het ook :Y)

Dat filmpje van karijn :')