Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HC heeft het over stalen buizen en zoiets is het plan voor "onze" nieuwbouw locatie
Hebben we nu ook om de paddocks staan en bevalt erg goed
Huertecilla schreef:maureen_85 schreef:Wat een achtelijke opmerkingen weer van een aantal Bokkers, blijkbaar geen idee wat een impact een dergelijk ongeval heeft op je leven. Deze man is alles kwijt geraakt!!
...en het gevolg van de beslisssing van iemand om een paard te houden zonder de verantwoordelijkheid naar anderen te dragen
Als je naar je werk rijdt en paarden achter een miezerig draadje ziet staan, denk je dan nooit ´hoop dat die niet op de weg staan vanavond´?
Janine1990 schreef:Electra63 schreef:Misschien accepteren dat niet iedereen weldenkend is?
Wie ik?![]()
Ja, dat doe ik wel...
Maar zijn verhaal verandert niets aan die mensen die minder weldenkend zijn en paarden houden... Dan moet hij iets doen, in plaats van praten hier op bokt, want daar verandert niemand iets mee.
Electra63 schreef:Nee, ik bedoelde dat je moet accepteren dat niet iedereen weldenkend is en dat er daarom zoveel gezemel is, vooral hier op Bokt
Electra63 schreef:Joh,
Ik neem het allemaal niet zo serieus hier.
Het enige waar ik me aan erger, is die kortzichtige reacties als: hij wilt er een slaatje uitslaan of waarom moet hij zoveel geld eisen. Het bedrag zal ergens op gebaseerd zijn (inkomen/kosten/schade).
En die discussie die dan volgt over verantwoordelijkheid nemen, paarden achter een touwtje, Jeeps die boodschappenautootjes van de weg afrijden? Dat vind ik allemaal veel te ver gezocht. Ik neem aan dat de eigenaresse van de paarden deze gevolgen ook niet had verwacht en zeker niet had gewild.
Er zijn alleen maar slachtoffers en de man is het grootste slachtoffer en die moet gecompenseerd worden.
) CathCath schreef:Nou Electra, oh mijn vorige bericht weggehaald door de MODS, als jij nu denkt dat alleen je katten onder een WA vallen en een auto (wordt trouwens als WA) op je autoverzekering verhaald, dan draai jij sowieso voor een aantal jaar de bak in. Tja, met jouw halstarrigheid zou dat geen verkeerde zijn.
Laten staan he MODS, want anders gaat heel mijn verhaal uit zijn verband
CathCath schreef:@ Stef
Een AVP betekent Algemene Verzekering Particulieren dat is de nieuwe term voor Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering (WA). Die hoort iedere ingezetene te hebben in Nederland, maar ook
elders in Europa. Met hoort bedoel ik niet moet, maar jij kan die kosten echt niet opbrengen zoals dit voorval.
Janine1990 schreef:Huh? Ik snap hier helemaal niets meer van CathCath????
Electra stelt en vraag en jij noemt haar meteen halsstarrig??? Die vat ook ik niet helemaal...
En nu vraag ik me nog steeds af, WA is toch verplicht voor iedereen????? En dan bedoel ik niet de WA bij je auto..
LDRD schreef:Janine1990 schreef:Huh? Ik snap hier helemaal niets meer van CathCath????
Electra stelt en vraag en jij noemt haar meteen halsstarrig??? Die vat ook ik niet helemaal...
En nu vraag ik me nog steeds af, WA is toch verplicht voor iedereen????? En dan bedoel ik niet de WA bij je auto..
Nee, een AVP is niet verplicht.
karijn schreef:Een Fiat Punto van 4,4 miljoen? Laat me niet lachen! Gewoon de dagwaarde van de auto vergoeden en de eigenaresse van de paarden een fikse boete opleggen voor het loslopen van haar paarden en de nalatigheid om voor een goede afrastering te zorgen. Het zal mij benieuwen of hij die 4,4 krijgt...
) is, en dus hierdoor flink wat geld misloopt, waarop hij gecompenseerd moet worden..CathCath schreef:Ik mag hier niets neerzetten. Er "heerst" hier "democratie". Jammer dat dat zo moet op die forums c.q. fora, dus kan je geen antwoord geven, wie weet moet je dat maar opzoeken op google dan. Door google leer je veel, natuurlijk niet alles, want daar was ik voor, haha.
Nou, ik kom hier op dit topic niet meer.
Als je een mening te verkondigen hebt mag je toch in Nederland overal komen. Ik maak geen ruzie, beledig niemand, bedreig niemand, dus sta niemand naar de dood, maar dan toch?!?!? Tja ..