Verschrikkelijk, heb er echt geen woorden voor!

Ik wil de betrokkenen veel sterkte wensen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
trisca schreef:Zit hier gewoon misselijk achter mijn pc. En die trailer komt me ook ergens heel erg bekend voor, maar kan hem zo niet plaatsen![]()
De grootste angst van een bestuurder is aangereden worden terwijl je eigenlijk zo kwetsbaar bent. Het maakt echt geen bal uit wat voor auto je ervoor hebt staan in deze situatie. Je kan gewoon helemaal niks en daarna ben je je beste maatje kwijt..![]()
heel veel sterkte voor al de betrokkenen... Waren ze opweg naar Laarakkers of er vandaan?
(getver waar ken ik die trailer toch van....)
Beauty_J schreef:Pfff echt een drama, toen ik het hoorde van de damen vond ik het echt vreselijk! Karin en natalie sterkte met het verlies van je paard!! Vreselijk!! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, maar de pijn van verdriet is vast erger.
En de auto mocht de trailer trekken,, voor alle onnozele mensen die hier lopen te speculeren!
_Margot_ schreef:dus wel van achteren, vandaar natuurlijk dat die trailer is doorgeschoten, zo achter in die auto... wel vind ik dat de bestuurders erg veel geluk hebben gehad gezien de voertuigen.
fojoe schreef:Beauty_J schreef:Pfff echt een drama, toen ik het hoorde van de damen vond ik het echt vreselijk! Karin en natalie sterkte met het verlies van je paard!! Vreselijk!! Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen, maar de pijn van verdriet is vast erger.
En de auto mocht de trailer trekken,, voor alle onnozele mensen die hier lopen te speculeren!
mijn excuses als de auto de trailer wel mocht trekken.
mijn post was ABSOLUUT NIET bedoeld om de eigenaars een schuldgevoel te bezorgen, daarom zette ik er ook uitdrukkelijk het volgende bij:
"ik zeg NIET dat het ongeval hierdoor niet gebeurd zou zijn, ik zeg NIET dat ik het niet erg vind."
omdat ik - net als ciollolover - vaak genoeg combinaties zie die niet kunnen, wou ik het belang van een goede auto benadrukken.
sorry als dit niet duidelijk was.
veel sterkte aan de eigenaars.
Scandicnr1 schreef:_Margot_ schreef:dus wel van achteren, vandaar natuurlijk dat die trailer is doorgeschoten, zo achter in die auto... wel vind ik dat de bestuurders erg veel geluk hebben gehad gezien de voertuigen.
Nu wordt hier al meerder malen aangegeven dat dit soort opmerkingen niet heel erg leuk zijn voor de betrokkenen waarom dan toch nog even zoiets plaatsen? Waar is dat voor nodig?
_Margot_ schreef:dus wel van achteren, vandaar natuurlijk dat die trailer is doorgeschoten, zo achter in die auto... wel vind ik dat de bestuurders erg veel geluk hebben gehad gezien de voertuigen.
Scandicnr1 schreef:Dan is het alles behalve leuk als er dan ook nog eens over het wel of niet mogen trekken van een tweepaards trailer wordt gesproken, het is al erg genoeg! Misschien is het handig dat je je bedenkt dat jou dit is overkomen, en je leest dit! Dan wordt je daar alles behalve vrolijker van en deze mensen hebben nu alleen maar medeleven nodig!
itske schreef:Het kan geen volvo v50 zijn geweest(ik heb er ook een en die kan wel trailer en 2 paarden trekken maar verzekeringstechnisch mag het niet)
Van de V70 weet ik het niet.
De meeste paardeneigenaren rijden toch wel met de goede combinatie.
Dit staat los van het feit dat dit een tragische gebeurtenis is (en we niet gaan roepen dat de autos niet goed zijn)
tita schreef:Kennis van mij heeft zo'n trailer ik ga gelijk speuren op hyves we wonen gelukkig te ver uit de buurt.
Maar sterkte aan de betrokken en met het ene paard die zal wel een trauma hebben