Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moreno_ schreef:Janine.. ik snap wat je bedoeld... je kan door blijven hameren op brooke.. maar het is een feit dat dieren daar een waardeloos bestaan hebben.. en de meesten beter af dood zijn... dat zal wel blijven tot mensen zelf beseffen dat dit niet kan.. en dan kun je zoveel goede hulp erop af sturen als je wilt... maar als er niets veranderd
Janine1990 schreef:moreno_ schreef:janine...jawel en die doen goed werk..!!
maar de mensen moeten het zelf doen.. zolang dat niet gebeurt.. blijft het zoiezo dwijlen met de kraan open.
Wat doet Brooke dan volgens jou?
moreno_ schreef:Janine.. ik snap wat je bedoeld... je kan door blijven hameren op brooke.. maar het is een feit dat dieren daar een waardeloos bestaan hebben.. en de meesten beter af dood zijn... dat zal wel blijven tot mensen zelf beseffen dat dit niet kan.. en dan kun je zoveel goede hulp erop af sturen als je wilt... maar als er niets veranderd
lau4lau schreef:Juangi schreef:Jemig!Laat dan de dieren los zodat ze nog tenminste zelf kunnen proberen voedsel te vinden.....
egypte bestaat uit bijna alleen maar zand zand en zand, (ik spreek uit ervaring)
je vind daar amper gras of water. alleen de rijke sjeiks hebben genoeg geld om een tuin te onderhouden..
die paarden zijn gewoon verloren. heel triest. maar die mensen kunnen niet veel anders..
dit zijn geen huisdieren, maar dieren die hun in leven houden.
en wat hier al eerder werd gezegt: je moet een arme man geen vis geven, maar leren vissen
en daar wordt gelukkig ookal hard aan gewerkt door o.a. brook hospital
deze mensen zijn zo verschrikkelijk arm, de meeste werken 7 dagen in de week 12 uur per dag en hebben 1 keer in de 3 maanden 2 of 1 weken vakantie!en dan verdienen ze nog heel weinig.