Anky: Benieuwd naar Totilas met Duitser Rath

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:21

Adil18 schreef:
horseyfries schreef:
Ik had het al op video gezien maar al die video's zijn nu verdwenen op last van....

Waarom geef je in vredesnaam een persconferentie als je achteraf de beelden niet de wereld rond wilt zien gaan???

Wie weet....Misschien hebben zowel Schockemöhle als Rath nog meer bedreigingen of haatmail mogen ontvangen na de persconferentie...? Weet het echt niet hoor, een beetje apart is het wel....

Ja en dat los je dan op door het filmpje aan te passen :+ :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:28

sporter schreef:

Kijk maar eens in het gastenboek van Rath....Geen beeldmaterial betekent in ieder geval geen gzeik mer over bijv. vlechtjes...

horseyfries

Re: Anky: Benieuwd naar Totilas met Duitser Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:47

Adil toch, hoeveel ga je nog goedpraten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:55

Wat is dan de reden volgens jullie horseyfries en sporter dat het filmpje verwijderd is? HF zei iets over 'onder druk van...' waar kan ik dat terugvinden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:16

horseyfries schreef:

Wat valt er goed te praten?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:27

Dat je niet helemaal normaal bent als je een persconferentie geeft en vervolgens niet wil dat de complete video daarvan op internet staat. Terwijl ze notabene zelf hebben kunnen beslissen wat ze lieten zien op die persconferentie, wat ze zeiden op die persconferentie, en wisten dat er daarbij constant camera's op hen gericht waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:28

tja als je denkt dat iemand de filmpjes met slechtere momenten verwijdert (en de filmpjes met goede momenten wel laat publiceren) omdat diegene haatmails zou krijgen, ben je denk ik niet echt objectief.
Dat is echt zo compleet niet logisch dat het iig wel de indruk wekt dat je dingen gewoon maar probeert goed te praten...

Ik vind Duitsland echt een tof land verder (Nederland wel iets toffer natuurlijk :D ), en imo valt het te bediscussieren of het echt heel realistisch is om te denken dat die filmpjes met opzet onvindbaar zijn...

Maar zeggen dat het is, vanwege haatmails... Is iig níét realistisch... :)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:30

Als je weet waar de complete video's stonden en je kijkt daar nu, dan weet je wel beter ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:37

Picasso schreef:
Wat is dan de reden volgens jullie horseyfries en sporter dat het filmpje verwijderd is? HF zei iets over 'onder druk van...' waar kan ik dat terugvinden?

Ik zeg nergens dat ik weet waarom de filmpjes aangepast zijn. Ik durf alleen te betwijfelen dat dit puur gedaan is wegens dreigbrieven/mails.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 17:59

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:05

sporter schreef:
Picasso schreef:

Ik zeg nergens dat ik weet waarom de filmpjes aangepast zijn. Ik durf alleen te betwijfelen dat dit puur gedaan is wegens dreigbrieven/mails.

Waarop mijn vraag was: wat is volgens jullie de reden daarvoor. Niet gezegd, dat u zou weten waarom, gewoon de vraag of u een idee hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:08

0152141488 schreef:
Ik keek op youtube en tikte rollkur Anky en toen zag ik haar praten, en ze zei dat Rollkur gewoon een normale oefening is...
Maar ik denk dat vinden je fans het leuk om te zien dat het paard hoofd tegen te borst wordt getrokken...

Volgens mij is de discussie rollkür al vaker voorbij gekomen hier op Bokt :j en ik denk dat het onderwerp een beetje offtopic is.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:09

Picasso schreef:
Waarop mijn vraag was: wat is volgens jullie de reden daarvoor. Niet gezegd, dat u zou weten waarom, gewoon de vraag of u een idee hebt.

Aah ik heb niet goed gelezen idd. Ideeen wel maar ik weet niks zeker. Ik ga er vanuit dat het een combinatie van factoren is waarvan er een deel al hier voorbij zijn gekomen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:10

horseyfries schreef:

Ik praat helemaal niks goed hoor, Horseyfries. Ik opper een optie, inderdaad bewust een reactie die in een andere richting neigt omdat er toch vrijwel alleen maar negatief over PS en Rath gespeculeert door de meeste bokkers, ik zet er echter meteen bij dat ik echt geen idee heb en dat ik het ook erg apart vind...

Maar goed, als jij dat goedpraten noemt....Ik noem dat gebrek aan begrijpend lezen.... :D
Laatst bijgewerkt door Adil op 03-12-10 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:10

Moderatoropmerking:
De rollkür discussie is hier inderdaad off topic, dus graag weer on topic en niet meer verder over de rollkür. Vanaf hier worden dit soort berichten (of reacties op die berichten) zonder tegenbericht verwijderd.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:15

Adil18 schreef:
sporter schreef:

Kijk maar eens in het gastenboek van Rath....Geen beeldmaterial betekent in ieder geval geen gzeik mer over bijv. vlechtjes...

Je geeft hier toch duidelijk een "verklaring" hoor Adil, met al het begrijpend lezen van de wereld kan ik hier niet meer van maken ;)
Je eerste reactie was anders, maar ik reageerde hierop hé, dit ging verder dan wat je eerst zei.

Wat andere redenen kunnen zijn?
-Er zijn misschien dingen gezegd die ze achteraf niet zo hadden willen zeggen
-Er zijn misschien dingen te zien die ze niet willen laten zien
-Er zijn misschien momenten in het rijden van Totilas die ze liever niet vertonen

Het is maar gissen, maar eender welk van deze redenen lijkt me logischer dan de opmerkingen op een website, want die hebben niets met de video te maken. Het gzeik over de vlechtjes is in ieder geval al van ver voor de persconferentie en deze video.... ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:24

horseyfries schreef:
Je geeft hier toch duidelijk een "verklaring" hoor Adil, met al het begrijpend lezen van de wereld kan ik hier niet meer van maken ;)
Je eerste reactie was anders, maar ik reageerde hierop hé, dit ging verder dan wat je eerst zei.

Ja, een eventuele verklaring op een eerder gegeven THEORIE! Geen feit, geen verdediging, echter alleen een idee, wat geheel en alleen mijn persoonlijk idee is (!!!!!!!!), waarbij staat dat ik me ook erg onzeker ben en ik het ook erg apart vind.

Ik vind je nu toch wel erg vervelend worden, Horsefries...Ik heb geen zin om al mijn opmerkingen tien keer toe te moeten lichten voordat ze worden "goedgekeurd" of als "objectief" worden gezien. Eerlijk gezegd is me dat de moeite niet meer waard. Dan reageer liever niet op mij. Overigens is een aantal pagina's terug een duidelijke Mod-waarschuwing geweest dat men op de inhoud van een bericht in heeft te gaan en niet op de persoon eracher!!!!!

horseyfries schreef:
Wat andere redenen kunnen zijn?
-Er zijn misschien dingen gezegd die ze achteraf niet zo hadden willen zeggen

Wat dan?

horseyfries schreef:
-Er zijn misschien dingen te zien die ze niet willen laten zien

Wat dan?

horseyfries schreef:
-Er zijn misschien momenten in het rijden van Totilas die ze liever niet vertonen

Welke dan?

M.a.w. : Jij bent ook aan het spekuleren....Laat mij dan toch ook lekker speculeren zoals ik zelf wil zonder daar commentaar op te hebben. :)

horseyfries schreef:
Het is maar gissen, maar eender welk van deze redenen lijkt me logischer dan de opmerkingen op een website, want die hebben niets met de video te maken. Het gzeik over de vlechtjes is in ieder geval al van ver voor de persconferentie en deze video.... ;)

Er zijn berichten op de site van Rath die erg ver gaan en heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat PS heeeeeeel veel negatiefs te horen heeft gekregen en zelfs bedreigingen heeft ontvangen...Niet bepaald lekkere publicitie voor een dekhengst. Paul moet miljoenen aan dit paard verdienen. Misschien wil hij Rath en Totilas voor negatieve (nederlandse) media beschermen voordat ze überhaupt al op wedstrijden komen?

Ik zeg overigens niet dat jouw redenen geen optie zijn, alle drie kunnen heel erg goed mogelijk zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:26

HF, het is inderdaad een apart verhaal en ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar de reden van het verwijderen van de video in zijn geheel.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:05

Adil, waar ga ik in op jou als persoon en niet op je bericht? Vind het een beetje raar dat je zo reageert, waar dient een forum anders voor dan met elkaar te discussiëren?

Ik kan me de video nog goed genoeg herinneren om te weten dat:
- er versprekingen waren die misschien niet de bedoeling waren
- er mensen te zien waren die misschien niet de bedoeling waren
- er te zien was dat Rath nog niet alles met Totilas onder de knie heeft

Eén van deze dingen lijkt mij een stuk aannemelijker als reden dan berichten op de site van Mathias en bedreigingen aan het adres van PS, omdat deze er al waren voor de persconferentie en puur gaan om het feit dat M.R. Totilas gaat rijden en PS hem gekocht heeft, wat dus niet veranderd door de complete video weg te laten halen. Integendeel, het geknipte en geplakte filmpje mag wel blijven dus wat zegt je dat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:43

Ik denk HF dat Adil en ik de zaak van de andere kant proberen te belichten. Het valt namelijk weldegelijk op dat alles wat van uw kant negatief gezien kan worden wbt Paul Schockemöhle, Matthias Rath etc etc, ook meteen negatief wordt uitgelegd. Zo zijn er overigens meer mensen hier hoor. Ik begrijp neerlands zeer wbt de verkoop van Totilas heel goed, maar waarom alles negatief belichten? Ik vind dat jammer en niet helemaal eerlijk.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:19

Moderatoropmerking:
Dit topic gaat niet over een verdwenen stuk uit de persconferentie. Vanaf hier graag weer on topic.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:06

horseyfries schreef:
Adil, waar ga ik in op jou als persoon en niet op je bericht? Vind het een beetje raar dat je zo reageert, waar dient een forum anders voor dan met elkaar te discussiëren?

Als je niet persoonlijk op mij was ingegaan, had je bijvoorbeeld je meer op de inhoud kunnen richten door te zeggen "Dat lijkt mij persoonlijk wat onwaarschijnlijk" ipv

Citaat:

Je gaat dus meer op mij in, je vindt dat ik alles goedpraat blijkbaar. Je gaat in ieder geval helemaal niet op het bericht in. Want dan had je gezegd waarom jou dat onwaarschijnlijk lijkt en waarom, toch?

horseyfries schreef:
Ik kan me de video nog goed genoeg herinneren om te weten dat:
- er versprekingen waren die misschien niet de bedoeling waren
- er mensen te zien waren die misschien niet de bedoeling waren
- er te zien was dat Rath nog niet alles met Totilas onder de knie heeft

Eén van deze dingen lijkt mij een stuk aannemelijker als reden dan berichten op de site van Mathias en bedreigingen aan het adres van PS, omdat deze er al waren voor de persconferentie en puur gaan om het feit dat M.R. Totilas gaat rijden en PS hem gekocht heeft, wat dus niet veranderd door de complete video weg te laten halen. Integendeel, het geknipte en geplakte filmpje mag wel blijven dus wat zegt je dat??

Nogmaals, ik vind het ook apart en het zou best goed kunnen dat je gelijk hebt!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 09:28

Picasso schreef:
Ik denk HF dat Adil en ik de zaak van de andere kant proberen te belichten. Het valt namelijk weldegelijk op dat alles wat van uw kant negatief gezien kan worden wbt Paul Schockemöhle, Matthias Rath etc etc, ook meteen negatief wordt uitgelegd. Zo zijn er overigens meer mensen hier hoor. Ik begrijp neerlands zeer wbt de verkoop van Totilas heel goed, maar waarom alles negatief belichten? Ik vind dat jammer en niet helemaal eerlijk.

Helemaal eens HF houd nu maar eens op en laat andere mensen ook een mening hebben!! Dit topic lijkt zo langzamerhand weer een topic van HF te worden die weer eens slachtoffers heeft. Accepteer eens dat andere mensen andere meningen hebben!

Hoe Anky een stuk heeft bedoeld zal alleen zij weten. In mijn optiek bedoelt ze er niets anders mee dan we zullen zien wat de toekomst brengt en daar heeft ze groot gelijk in. BRING IT ON!! zou ik zo zeggen. De strijd is open. En geef die meneer Rath nu maar eens een keer het voordeel van de twijfel. Hij heeft het nu ook zwaar genoeg. Laat hem genieten van het wonderpaard en dan kijken we in de toekomst wel of het hem lukt. Het zou mij niet verwonderen als hij WEL goed kan presteren met Totilas en dan baseer ik dat op de wijze waarop deze is opgeleid (door "onze" Ed) en de instelling van het paard zelf. Die jongen kan best wel een poepie rijden dus persoonlijk denk ik dat ze als team alleen kunnen groeien! Ik wens ze veel succes

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:17

Grappig dat ik eerst een sneer van je uit de pan krijg omdat ik hier mijn mening geef en je dan vervolgens wel zelf je eigen mening geeft.
Dus ik mag niet wat jij wel mag?

Heb je trouwens nog opgelet wat de mod zei over persoonlijk worden?
DIT is nu eens een mooi voorbeeld ervan Adil, zie je het verschil ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:22

Vind het nu echt gezeik worden.
Totilas is ook ''maar'' een paard hoor?
Tuurlijk een geweldig paard etc ,maar er zijn zoveel goede paarden.
Ik vind Rath helemaal niets, vind ze rijstijl niets en mag hem niet (Hij kan heel aardig zijn hoor ,maar ik kijk dan dan rijstijl en hoe die praat en waarover die praat etc en dan trek ik mijn oordeel MAAR het kan prima een super vent zijn ,maar ik vind hem niets ;) )
Had de combinatie liever met Edward gewoon geziien ,maar zo gaat het nu eenmaal.

Dreigmails zijn onzin.

Waar gaat het heen met de wereld zeg? Als ik 15 miljoen had en had hem gekocht was dat weer fout dus het zal nooit goed verkocht worden ... Bij edward iedereen blij , word ie verkocht dan is iedereen boos en dan maakt het niet eens zoveel uit aan wie volgens mij?

Snap niet dat iedereen zo eindeloos kan doorzeiken.
Gebeurd is gebeurd. Ik hoop alleen met heel mijn hart dat Totilas er niet onder lijd (Slechte verzorging , Veel pijn , gedwongen worden etc)