horseyfries schreef:Adil, waar ga ik in op jou als persoon en niet op je bericht? Vind het een beetje raar dat je zo reageert, waar dient een forum anders voor dan met elkaar te discussiëren?
Als je niet persoonlijk op mij was ingegaan, had je bijvoorbeeld je meer op de inhoud kunnen richten door te zeggen "Dat lijkt mij persoonlijk wat onwaarschijnlijk" ipv
Citaat:
Adil toch, hoeveel ga je nog goedpraten?
Je gaat dus meer op mij in, je vindt dat ik alles goedpraat blijkbaar. Je gaat in ieder geval helemaal niet op het bericht in. Want dan had je gezegd waarom jou dat onwaarschijnlijk lijkt en waarom, toch?
horseyfries schreef:Ik kan me de video nog goed genoeg herinneren om te weten dat:
- er versprekingen waren die misschien niet de bedoeling waren
- er mensen te zien waren die misschien niet de bedoeling waren
- er te zien was dat Rath nog niet alles met Totilas onder de knie heeft
Eén van deze dingen lijkt mij een stuk aannemelijker als reden dan berichten op de site van Mathias en bedreigingen aan het adres van PS, omdat deze er al waren voor de persconferentie en puur gaan om het feit dat M.R. Totilas gaat rijden en PS hem gekocht heeft, wat dus niet veranderd door de complete video weg te laten halen. Integendeel, het geknipte en geplakte filmpje mag wel blijven dus wat zegt je dat??
Nogmaals, ik vind het ook apart en het zou best goed kunnen dat je gelijk hebt!