Vind het er verder netjes uitzien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kim90 schreef:Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.
en JA dat is omdat ik op mijn teentjes getrapt ben omdat de beste combi ter wereld uit elkaar is gehaald voor een hoop geld![]()
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Vind dat Edward er reuze netjes mee omgaat.
Janine1990 schreef:Kim90 schreef:Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.
en JA dat is omdat ik op mijn teentjes getrapt ben omdat de beste combi ter wereld uit elkaar is gehaald voor een hoop geld![]()
Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....
Moet je nog heeeeeul wat leren...
Janneke_Tri schreef:Het is al eerder gezegd: zie t als n voetbaltransfer, daar gaan de goede spelers ook voor veel geld naar n andere club
Janine1990 schreef:Kim90 schreef:Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.
Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....
Kim90 schreef:Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.
ZarcoTje schreef:Kim90 schreef:Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.
Ach wees blij dat je Totilas nog terug ziet in de sport !
Dat 'ie niet enkel was verkocht om in de dekdienst gebruikt te worden.
Matthias gaat dat gewoon super doen en al gauw zal er een ander nederlands topduo komen of krijgt Edward opnieuw een talentje onder z'n kont
Velen focussen zich maar enkel op Edward en Totilas maar zijn Adelinde, Anky, Hans Peter Minderhoud ed. dan bosruiters voor jullie ofzo ?
Charlottje schreef:Janneke_Tri schreef:Het is al eerder gezegd: zie t als n voetbaltransfer, daar gaan de goede spelers ook voor veel geld naar n andere club
Toch vind ik dit meer pronken met andermans succes ...
Toen Edward met Totilas begon kende bijna niemand hem, paard was nog niet zover om records te breken, dat heeft Edward met hem bereikt. Heb niks tegen Rath, maar toch is het voor mij niet zoals bij Edward en Totilas ... Rath heeft toch een kant-en-klaar recordbrekend paard onder zich. Vind het dan meer de prestatie van Totilas om zo goed te blijven (verbeteren) dan die van Rath
Eigenlijk moet Toot maar een nederlandse frontriemZullen we die naar ze sturen
?
Janine1990 schreef:Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....
Charlottje schreef:Janneke_Tri schreef:Het is al eerder gezegd: zie t als n voetbaltransfer, daar gaan de goede spelers ook voor veel geld naar n andere club
?
Toch vind ik dit meer pronken met andermans succes ...
Toen Edward met Totilas begon kende bijna niemand hem, paard was nog niet zover om records te breken, dat heeft Edward met hem bereikt. Heb niks tegen Rath, maar toch is het voor mij niet zoals bij Edward en Totilas ... Rath heeft toch een kant-en-klaar recordbrekend paard onder zich. Vind het dan meer de prestatie van Totilas om zo goed te blijven (verbeteren) dan die van Rath
?
Kim90 schreef:Janine1990 schreef:Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....
Ik lig er niet van wakker hoor, maar ik laat mijn mening weten, ik vind het erg jammer wat er allemaal is gebeurd, en heb erg meegeleefd met alles. hoever dat dan kan vanaf een afstandje
Volgens mij moet jij nog wat leren, en dat is dat mensen verschillende meningen hebben en allemaal anders reageren en denken.
Dat jij nou zo'n koude kikker bent daar kan ik ook niks aan doen.