Persconferentie Paul Schockemöhle over Totilas: Samenvatting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:46

Ik vind de vlechtjes ook afschuwelijk. Maar ben allang blij dat er niet zo'n afzichtelijke duitse frontriem op zit. :+

Vind het er verder netjes uitzien.

Janine1990

cathyvans schreef:
Weet je wat ik erg hoop? Dat dat fantastische paard na de training lekker eens in de wei mag lopen, voor mijn part in de sneeuw mag rollen kortom: een gelukkig paard mag zijn...!

Oh, was hij dat niet dan???

DeniiSee

Respect voor die jongen dat hij het toch even zo doet voor alle mensen die er zo tegen zijn, en nogsteeds willen dat Edward Totilas weer gaat rijden. Ik zou het ook knap van hem vinden als hij in Rotterdam meerijd, het is voor hem ook niet niks om onder al die druk te komen te staan, tuurlijk zal het voor Edward heel moeilijk zijn, maar ik denk dat iedereen nog blij mag zijn dát hij in de ring nog komt!
Vele prachtige en goeie paarden zie je nooit meer terug, het blijft een bloedmooipaard, of het nou onder Edward is of onder Matthias, of hij nou veel kleine knotjes heeft of minder knotjes, hij blijft dansen, en ik vind dat hij hem netjes, en rustig rijd. Vind totilas er ontspannen uitzien, en ik ben heel benieuwd hoe deze combinatie het gaat doen!

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:47

Tafje schreef:
Ik heb alle beelden/uitzendingen op tv gemist. Staat er al ergens een filmpje online?

ja, op de site vd nos en in de OP

is het jullie trouwens opgevallen dat matthias een oortje inheeft (voor instructies weet je wel :+ )

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:48

Ik gun matthias het succes niet paul schockemohle gun ik al helemaal niks.

en JA dat is omdat ik op mijn teentjes getrapt ben omdat de beste combi ter wereld uit elkaar is gehaald voor een hoop geld }>

En dan druk ik me nog zachtjes uit.

Vind dat Edward er reuze netjes mee omgaat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:49

Kim90 schreef:

en JA dat is omdat ik op mijn teentjes getrapt ben omdat de beste combi ter wereld uit elkaar is gehaald voor een hoop geld }>

Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....

Moet je nog heeeeeul wat leren... :(:)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:49

Ik gun het Matthias wel maar blijf het verschrikkelijk zuur vinden dat Totilas verloren is voor Nederland.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:50

ja, dacht eerst , goh wat hij hij een zwart gat in zijn oor :')
en toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk een oortje was :') _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:50

Janine1990 schreef:
Kim90 schreef:

Als je door een zakelijke transactie zover van jezelf vandaan al op je teentjes bent getrapt.....

mee eens

Marisje76

Re: Persconferentie Paul Schockemöhle over Totilas: Samenvatting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:52

ik blijf Totilas een machtig beest vinden en ik wens matthias alles succes met hem.
\Het enige wat mij stoort is dat Rath zijn onderbenen ver naar achteren heeft liggen...maar ja je kan maar ergens over zagen...

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:52

Janneke_Tri schreef:
Het is al eerder gezegd: zie t als n voetbaltransfer, daar gaan de goede spelers ook voor veel geld naar n andere club

Toch vind ik dit meer pronken met andermans succes ...

Toen Edward met Totilas begon kende bijna niemand hem, paard was nog niet zover om records te breken, dat heeft Edward met hem bereikt. Heb niks tegen Rath, maar toch is het voor mij niet zoals bij Edward en Totilas ... Rath heeft toch een kant-en-klaar recordbrekend paard onder zich. Vind het dan meer de prestatie van Totilas om zo goed te blijven (verbeteren) dan die van Rath :')

Eigenlijk moet Toot maar een nederlandse frontriem :D Zullen we die naar ze sturen :') ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:53

Janine1990 schreef:
Kim90 schreef:

En dát is dan juist weer zo'n typische reactie van iemand die zichzelf zooooo ontzettend wijs vindt (dáár kan ik me dan weer aan ergeren).

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:53

Kim90 schreef:

Ach wees blij dat je Totilas nog terug ziet in de sport !
Dat 'ie niet enkel was verkocht om in de dekdienst gebruikt te worden.
Matthias gaat dat gewoon super doen en al gauw zal er een ander nederlands topduo komen of krijgt Edward opnieuw een talentje onder z'n kont ;)
Velen focussen zich maar enkel op Edward en Totilas maar zijn Adelinde, Anky, Hans Peter Minderhoud ed. dan bosruiters voor jullie ofzo ? :)

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:54

M_D_H schreef:
ja, dacht eerst , goh wat hij hij een zwart gat in zijn oor :')
en toen bedacht ik me dat het waarschijnlijk een oortje was :') _O-

:') _O- _O-

en ook zeker met je eens en met @Janine1990
Dhr. Visser zal dit besluit echt wel goed overdacht hebben

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:54

wat doet die bochel op zijn rug?zit er een zender op waar aanwijzingen op door worden gegeven :D :D
grapje. ;)

ZarcoTje

Re: Persconferentie Paul Schockemöhle over Totilas: Samenvatting

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:55

Ik heb ergens nog liever die bochel dan zo stijf rechtop als een plank :+

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:55

ZarcoTje schreef:
Kim90 schreef:

Ach wees blij dat je Totilas nog terug ziet in de sport !
Dat 'ie niet enkel was verkocht om in de dekdienst gebruikt te worden.
Matthias gaat dat gewoon super doen en al gauw zal er een ander nederlands topduo komen of krijgt Edward opnieuw een talentje onder z'n kont ;)
Velen focussen zich maar enkel op Edward en Totilas maar zijn Adelinde, Anky, Hans Peter Minderhoud ed. dan bosruiters voor jullie ofzo ? :)

Zeker mee eens! Focus op de toekomst! Toot had namelijk ook om andere redenen weg kunnen vallen, en wat doe je dan... We staan nog steeds gewoon aan de top!

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:57

Charlottje schreef:
Janneke_Tri schreef:
Het is al eerder gezegd: zie t als n voetbaltransfer, daar gaan de goede spelers ook voor veel geld naar n andere club

Toen Edward met Totilas begon kende bijna niemand hem, paard was nog niet zover om records te breken, dat heeft Edward met hem bereikt. Heb niks tegen Rath, maar toch is het voor mij niet zoals bij Edward en Totilas ... Rath heeft toch een kant-en-klaar recordbrekend paard onder zich. Vind het dan meer de prestatie van Totilas om zo goed te blijven (verbeteren) dan die van Rath :')

Eigenlijk moet Toot maar een nederlandse frontriem :D Zullen we die naar ze sturen :') ?

Ja, maar dat is in andere sporten eigenlijk net zo..
Goed idee! Want die duitse zijn eigenlijk best wel lelijk..

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:58

Janine1990 schreef:

Ik lig er niet van wakker hoor, maar ik laat mijn mening weten, ik vind het erg jammer wat er allemaal is gebeurd, en heb erg meegeleefd met alles. hoever dat dan kan vanaf een afstandje ;)
Volgens mij moet jij nog wat leren, en dat is dat mensen verschillende meningen hebben en allemaal anders reageren en denken.
Dat jij nou zo'n koude kikker bent daar kan ik ook niks aan doen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:58

Charlottje schreef:
Janneke_Tri schreef:

oh ik ben zo voor <3
en aangezien je een gegeven paard niet in de bek mag kijken
goh wat toepasselijk :+
moeten ze die om doen als ze in rotterdam of ergens anders in nederland rijden :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:00

Moderatoropmerking:
Als je reageert doe dat dan met respect naar degene waarop je reageert en met argumenten op de inhoud van een post en niet op de persoon. Verder hierbij het verzoek om on topic te blijven. Alvast bedankt.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:01

Charlottje schreef:
Janneke_Tri schreef:

Is het dan niet de 'kunst' voor Matthias om dat succes van Totilas zo te houden ? :)
Ik vind het gewaagd van hem om zich als ruiter voor Totilas aan te bieden omdat je dan met heel veel druk & verwachtingen te maken krijgt, er waren toch enkele ruiters die hem afwezen, niet ?
Omdat ze het gewoon niet 'aan kunnen' om zo'n toppaard op topniveau te kunnen blijven rijden :)
En volgens mij zijn genoeg ruiters (zowel op topniveau als een 'gewone' ruiter) die een kant-en-klaar paard voor zichzelf kopen om ervaring om te doen :)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:02

@Kim90: jij hebt net zoveel recht als ieder ander en om je mening te zeggen in dit topic. En kennelijk net zoveel kans om daarop een belerende reactie te krijgen van sommige wijze bokkers.

koraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:03

net het filmpje zitten kijken even wennen maar hij doet het goed hoor en ja het is even slikken maar ik denk dat totilas het slechter had kunnen treffen met zijn ruiter. Mathias succes met Totilas

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 21:03

Kim90 schreef:
Janine1990 schreef:

Ik lig er niet van wakker hoor, maar ik laat mijn mening weten, ik vind het erg jammer wat er allemaal is gebeurd, en heb erg meegeleefd met alles. hoever dat dan kan vanaf een afstandje ;)
Volgens mij moet jij nog wat leren, en dat is dat mensen verschillende meningen hebben en allemaal anders reageren en denken.
Dat jij nou zo'n koude kikker bent daar kan ik ook niks aan doen.

Jij gaf aan dat het niet je mening was, maar dat je serieus op je teentjes getrapt was.

Ik raak nooit uitgeleerd, dat weet ik wel :D