Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:12

CarolineP schreef:
haha, 2 zielen, 1 gedachte!

:D

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:16

Vanavond op het NOS sportjournaal:

http://www.tvgids.nl/programma/10155289 ... tjournaal/
30 november 2010 18:40 - 19:00 uur ned1
Aandacht voor het actuele sportnieuws.
* Paardensport: aandacht voor de presentatie van de nieuwe berijder van toppaard Totilas.
* Voetbal: aandacht voor de informele persbijeenkomst over het WK-bid 2018 van Nederland en België. Een delegatie van officials met onder meer 'WK-bid voorman' Harry Been is in Zürich, waar donderdag wordt bekendgemaakt welke landen de WK's van 2018 en 2022 mogen organiseren.
* Voetbal: aandacht voor de UEFA-strafzaak tegen trainer José Mourinho en vijf spelers van Real Madrid naar aanleiding van de 'kaartincidenten' bij de recente Champions Leaguewedstrijd tegen Ajax.

Ik neem aan dat ze daar ook beelden laten zien van Matthias en Totilas, dus ik kijk vanavond nog wel even naar het sportjournaal.

Zidore

Re: Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:17

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:19

zipje71 schreef:
Die niet zo aardige reacties komen ook van niet Nederlanders

Hoe kom je daar nu bij?
De meeste reactie's zijn anoniem, zeker de akelige, dus dat kunnen best allemaal Nederlanders zijn.

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:20

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:21

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:24

hoe snel is clip my horse over het algemeen met beelden in het archief?

je moet wel lid worden begrijp ik, a 5 euro? maargoed dat is nog wel te overzien...

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:26

anneliesdj schreef:
aquatje schreef:

marijkedam schreef:
Ben aan het zoeken of het filmpje van de persconferentie al te vinden is op internet, maar helaas nog niets kunnen vinden. Uiteraard de livebeelden gemist.

Beter lezen ;)

Wou net zeggen, deze heb ik al bekeken, maar was het niet. Maar anderen waren me al voor.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:28

Waarom staat er dan zo'n misleidende kop boven?
Had hem zelf nog niet bekeken dus sorry.

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:29

Iemand had de vraag wie nou het grootste aandeel van totilas heeft. En ik heb ergens gelezen nu niet meer wetend waar.. (A) Dat schoonmoederlief de sportrechten van totilas voor 4 miljoen gekocht heeft.. Dus heeft Paul nog de meerderheid van Totilas.. Maar zeker weten doe ik het niet, heb het ook maar ergens gelezen..

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:30

anneliesdj schreef:
zipje71 schreef:
Die niet zo aardige reacties komen ook van niet Nederlanders

Hoe kom je daar nu bij?
De meeste reactie's zijn anoniem, zeker de akelige, dus dat kunnen best allemaal Nederlanders zijn.

Nou zoals je zelf al schrijft, "zou kunnen zijn".
Ik baseer het op het hoogduits wat in sommige reacties wordt gebezigd en op de namen en soms staat er zelfs een plaatsnaam bij.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:34

hahaaha zit er voor m'n gevoel nu al 2 dagen op te wachten dus.. ;-)

Ik heb op pagina 2 van dit topic me ook al verbaasd over de reacties op de website van Rath, schaam me dood voor die teksten.. wat een idiote NL-ers bestaan er zeg!! Dom volk!!!

sasja10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:48

wat een tijdstip
Maar hoop het hier snel te lezen
vermoedelijk weinig nieuws meer we weten immers al wie er op gaat rijden
Moesten ze daar nu zo geheimzinnig over doen???

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 14:58

op youtube staat onder: Mathias Rath totilas, een filmpje van vanochtend. Nou geef mij Edward maar, kan er gewoon niet aan wennen.......

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:01

El_Paso2009 schreef:
op youtube staat onder: Mathias Rath totilas, een filmpje van vanochtend. Nou geef mij Edward maar, kan er gewoon niet aan wennen.......

Dankje!

Deze toch? :)

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:03

Laatst bijgewerkt door simo0ne op 30-11-10 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:04

Op de website van het KWPN staat bij het artikel "Rath nieuwe ruiter Totilas" een foto van de nieuwe combinatie.

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:17

Tsja ik vind het ook maar een raar beeld Rath op Totilas, maar het is niet anders. Ik wens ze veel succes alleen hoop ik dat hij niet zo'n goede resultaten behaald als Edward. (beetje stom, maar dat vind ik)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:20

Nu ik het filmpje met Rath zie, begrijp ik de veelvoudige tienen voor de houding en zit van Edward Gal nog beter. Dat vond ik eigenlijk het enige 'storende' erin, hij beweegt erg en hetzelfde geld voor de onderbenen. Lastig in te schatten nog OF en wat voor combinatie het gaat worden maar het ziet er zeker niet slecht uit. Wat zal dit rot zijn voor Edward, ik las het net al bij een ander; alsof je je kersverse ex zijn nieuwe (best wel leuke) vriendin ziet voorstellen op een feestje.. Dat steekt...

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:23

Jammer dat ie niet vrolijker kijkt onder het rijden. Snap dat ie geconcentreerd is en zenuwachtig, maar als je jezelf op zo'n dier mag voorstellen aan de wereld, kun je toch eigenlijk alleen maar met een big smile rondrijden!

bastiano680

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:25

Lisette1990 schreef:
Tsja ik vind het ook maar een raar beeld Rath op Totilas, maar het is niet anders. Ik wens ze veel succes alleen hoop ik dat hij niet zo'n goede resultaten behaald als Edward. (beetje stom, maar dat vind ik)

En als ze nou beter gaan presteren?
Want dat eerste filmpje ziet er veelbelovend uit.

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:25

Als Rath zijnde moet je ook wel ontzettend sterk in je schoenen staan, al die camera's en de hele paardenwereld heeft zijn mening klaar..
Verder ben ik het helemaal eens met de opmerking van Bonita_Bon, wat moet het zuur zijn voor Edward om iemand anders met jouw trots te zien pronken..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:26

Bonita_Bon schreef:
Nu ik het filmpje met Rath zie, begrijp ik de veelvoudige tienen voor de houding en zit van Edward Gal nog beter. Dat vond ik eigenlijk het enige 'storende' erin, hij beweegt erg en hetzelfde geld voor de onderbenen. Lastig in te schatten nog OF en wat voor combinatie het gaat worden maar het ziet er zeker niet slecht uit. Wat zal dit rot zijn voor Edward, ik las het net al bij een ander; alsof je je kersverse ex zijn nieuwe (best wel leuke) vriendin ziet voorstellen op een feestje.. Dat steekt...

Ik vind juist dat Rath er veel en veel beter op zit. Niet in de stoelzit, mooi in klassieke houding. Dat het dan wat beweegt, tsjah... Met Edward was Totilas 4 jaar een combinatie... Rath zit er net voor de 5e keer op...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:28

marijkedam schreef:
Jammer dat ie niet vrolijker kijkt onder het rijden. Snap dat ie geconcentreerd is en zenuwachtig, maar als je jezelf op zo'n dier mag voorstellen aan de wereld, kun je toch eigenlijk alleen maar met een big smile rondrijden!

Of je staat helemaal stijf van de zenuwen waar ik mij in het geval van Mathias ook wel weer iets bij kan voorstellen... Ik zou toch niet graag in zijn schoenen staan...

ecco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 15:34

bastiano680 schreef:
Lisette1990 schreef:

En als ze nou beter gaan presteren?
Want dat eerste filmpje ziet er veelbelovend uit.

ben ik het helemaal mee eens! Ik denk dat we nog weleens raar kunnen gaan kijken hoe goed deze jongen met Totilas gaat scoren. Hij heeft er pas paar keer opgezeten en er staat zoveel druk op die jongen. Heel de wereld kijkt naar hem!Geef ze de tijd om een combinatie te worden en dan gaat de records verbreken...