CarolineP schreef:haha, 2 zielen, 1 gedachte!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:aquatje schreef:marijkedam schreef:Ben aan het zoeken of het filmpje van de persconferentie al te vinden is op internet, maar helaas nog niets kunnen vinden. Uiteraard de livebeelden gemist.
Beter lezen
anneliesdj schreef:zipje71 schreef:Die niet zo aardige reacties komen ook van niet Nederlanders
Hoe kom je daar nu bij?
De meeste reactie's zijn anoniem, zeker de akelige, dus dat kunnen best allemaal Nederlanders zijn.

Lisette1990 schreef:Tsja ik vind het ook maar een raar beeld Rath op Totilas, maar het is niet anders. Ik wens ze veel succes alleen hoop ik dat hij niet zo'n goede resultaten behaald als Edward. (beetje stom, maar dat vind ik)
Bonita_Bon schreef:Nu ik het filmpje met Rath zie, begrijp ik de veelvoudige tienen voor de houding en zit van Edward Gal nog beter. Dat vond ik eigenlijk het enige 'storende' erin, hij beweegt erg en hetzelfde geld voor de onderbenen. Lastig in te schatten nog OF en wat voor combinatie het gaat worden maar het ziet er zeker niet slecht uit. Wat zal dit rot zijn voor Edward, ik las het net al bij een ander; alsof je je kersverse ex zijn nieuwe (best wel leuke) vriendin ziet voorstellen op een feestje.. Dat steekt...
marijkedam schreef:Jammer dat ie niet vrolijker kijkt onder het rijden. Snap dat ie geconcentreerd is en zenuwachtig, maar als je jezelf op zo'n dier mag voorstellen aan de wereld, kun je toch eigenlijk alleen maar met een big smile rondrijden!
bastiano680 schreef:Lisette1990 schreef:Tsja ik vind het ook maar een raar beeld Rath op Totilas, maar het is niet anders. Ik wens ze veel succes alleen hoop ik dat hij niet zo'n goede resultaten behaald als Edward. (beetje stom, maar dat vind ik)
En als ze nou beter gaan presteren?
Want dat eerste filmpje ziet er veelbelovend uit.