Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
Kinee_ schreef:xx_Horsiex schreef:En toch blijf ik een bitter gevoel houden als ik dingen over Totilas lees. Wel jammer dat ze het eerst ontkend hebben, had het dan gelijk toegegeven. Ik wens de combinatie veel succes, ook al hoop ik stiekem, hoe onsportief en kinderachtig ook, dat hij ontzettend afgaat...
Je spreekt excact uit wat ik ook voelde!! Dat bittere gevoel, en de stiekeme onsportieve hoop dat hij afgaat... Hoe kinderachtig dat inderdaad ook is...
Maargoed, desalniettemin wens ik ze ook veel succes!
liempje schreef:Als hij met Totilas gaat winnen zal ik er toch een dubbel gevoel bij hebben...... Nederland was niet te verslaan en nu kopen de duitsers een nederlandse topper weg. Ik zal dat nooit als een echte duitse winnaar zien als jullie begrijpen wat ik bedoel
MarvanTom schreef:liempje schreef:Als hij met Totilas gaat winnen zal ik er toch een dubbel gevoel bij hebben...... Nederland was niet te verslaan en nu kopen de duitsers een nederlandse topper weg. Ik zal dat nooit als een echte duitse winnaar zien als jullie begrijpen wat ik bedoel
Mee eens.
Ben echter wel enorm benieuwd hoe Rath het doet op Totilas.
Net als de rest van de wereld, dus zo makkelijk zal het niet gaan worden. Wát een druk...
Als Totilas net zo goed presteert als bij Edward dan is deze aankoop niet alleen dressuurmatig op internationaal niveau erg slim geweest, maar ook commercieel.
Dekgeld of rietje zal goud kosten en opleveren.
En dan komt er tóch weer dat Hollandse tintje aan: Totilas komt uit Nederland.
knollentuin schreef:hihi duidelijk! ach die alexander kan wel rijden hoor..zo n gouden nest geval..geld in overvloed dus altijd goede begeleiding en topdieren ,zo wordt het wel wat simpeler..ik zeg niet dat t een gegarandereerde formule is voor succes maar t helpt wel