sammy1 schreef:als ik niet ga gaat het toch door.
Volgens mij noemt men dit struisvogel politiek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paddynero schreef:En Waar Was de AID en DE Dierenbescherming dan weer????Onbegrijpelijk dat zulke misstanden steeds vaker worden toegelaten.
En Waar is de Partij voor de Dieren???
Vreselijk voor die arme dieren!
mebianca schreef:Klopt ik vind het ook echt geen leuk gezicht om al die paardjes te zien..veel mensen die maar blijven door fokken met die shetjes terwijl er al zooooooveel zijn. Maar stel je voor als ze het afschaffen waar laten ze dan al die paardjes.. nu komen ze aan het licht op zo'n markt maar anders staan ze misschien in een donkere schuur weg te kwijnen of worden ze aan hun lot overgelaten.
purny schreef:Paddynero schreef:En Waar Was de AID en DE Dierenbescherming dan weer????Onbegrijpelijk dat zulke misstanden steeds vaker worden toegelaten.
En Waar is de Partij voor de Dieren???
Vreselijk voor die arme dieren!
Ik heb de PVDD gemaild, krijg binnen 2 weken antwoord. En acties opzetten via bokt mag ook niet.
hr1 schreef:en dan schrijven ze hier in de plaatselijke krant. dat alles zo rustig was verlopen en dat er weinig of geen "problemen" werden aangetroffen....
erg jammer.volgens mij moeten ze de markt maar afschaffen.
er was dit jaar een top opkomst schreven maar er was ook nog nooit zo weinig verkocht....
) bij ons in het dorp is wel netjes geregeld (of iig, zo leek het). 
xx_Horsiex schreef:Bokkers schreeuwen moord en brand vanachter hun computer terwijl het merendeel nog nooit een paardenmarkt heeft gezien van dichtbij.
stef schreef:PoucyWouce schreef:Zolang mensen erheen blijven gaan, zullen paardenmarkten en misstanden blijven.
Onzin, met betere controle en meer macht bij de controlerende instanties, kan een paardenmarkt prima zonder misstanden
stef schreef:PoucyWouce schreef:Zolang mensen erheen blijven gaan, zullen paardenmarkten en misstanden blijven.
Onzin, met betere controle en meer macht bij de controlerende instanties, kan een paardenmarkt prima zonder misstanden
Henkjan schreef:Jezus wat een gezeur... die markten zijn in eerste instantie nodig om '' de troep '' af te voeren, dieren die overcompleet zijn en op internet niet verkocht krijgt worden verkocht op de markt.
Ik zie veel mensen schrijven, die handelaren doen het voor het geld ed., wat is hier mis mee, dat is toch je goed recht om te doen? Er zijn misschien een paar rotte appels tussen die handelaren die het verpesten, de rest gaat wel normaal met hun dieren om. Het is alleen niet volgens de bokt-ideologie door de paarden met roze halstertjes en roze touwtjes vast te houden, te knuffelen en er een goed baasje voor zoeken, so what?
en mensen, ga eerst is kijken, en dan niet meteen negatief, die beesten trappen elkaar echt niet allemaal kapot hoor, tuurlijk trapt er wel is een, maar dat gebeurt in de wei ook...