moniquelucky schreef:Ik respecteer wel andere meningen naar mijjn idee ik vind het alleen jammer hoe er soms gereageerd word. Iedereen mag denken zoals hij wil maar dan kan het nog wel jammer zijn?
Ik had niet het idee dat ik ergens een stempel opdrukte, maar wat ik hard vind: dieren afschieten voor de lol, dieren in te kleine hokjes, dierenmishandeling enz.
Ik weet niet hoe oud je bent Monique, maar er worden hier geen dieren afgeschoten voor de lol 
Er worden dieren afgeschoten om ze een lijdensweg te besparen. Dat is hardstikke diervriendelijk.
Kom anders eens met een andere oplossing voor zoveel dieren, bedenk dan wel dat het wilde dieren zijn, dus in een stal zetten gaat dan al niet 
De Oostvaardersplassen hebben nu al geen voedsel meer voor de dieren daar, met bijvoeren los je het probleem niet op, stel je het alleen uit tot de volgende winter, die veel en veel erger zal zijn.
Er moet nu iets gedaan worden aan het bestaande overschot, en ook zal er bijgevoerd moeten worden voor de rest van de dieren die er wel blijven leven.
Daarnaast moet er iets gedaan worden aan het aantal niet groter te laten worden.
Ik zou zeggen, haal er een tijd de mannelijke dieren uit, en zet bijvoorbeeld wolven, of iets dergelijks uit.