Iedereen was ontdaan, en je gaat niet voor miljoenen mensen aan je paard hangen...
Ook niet voor de odds, daar geloof ik niet in, maar als jij daar een andere mening over heb dat kan.
Ik ga vast sparen voor een nakomeling, maar denk niet dat ik dat ga redden

Emerald schreef:Malkesta schreef:Balen natuurlijk, maar Blame was vandaag de betere ze moest et veel doen, om paarden heen, ze heeft gevochten en is net geklopt.Maar dat doet er niks aan af dat ze een geweldige merrie is en dat haar veulens erg gewild zullen zijn. En dat het opgezet zou zijn dat ze verliest, echt niet ...ze gaan niet express verliezen omdat ze dan volgend jaar weer terug kan komen, dan is ze 7 en dat is niet haalbaar...Als je met zoveel ogen op je gericht een koers gaat verklooien dat gaat er bij mij niet in, eer en prijzengeld staan bovenaan! Alle eer aan Blame, hij was de betere vandaag..of we het nou willen of niet
Ik heb niet gezegd dat ze met opzet heeft verloren om volgend jaar terug te komen. Er speelt veel meer achter de schermen dan alleen maar winnen en met een paard van dit kaliber, met odds die zo laag uitbetalen als ze wint...tja, daar kan je een eigen invullen aan geven. Het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd en zeker niet de laatste. En je komt er natuurlijk nooit achter of dat zo is geweest, maar het is gewoon een gevoel dat ik kreeg bij het kijken van de race.