Is Zenyatta echt het beste renpaard aller tijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 01:22

Ja tuurlijk kan je dat gevoel krijgen maar ik heb een koers gezien waarin een paard gevochten heeft waarvoor ze waard was..en gewoon heeft verloren met een ieneminie neusje.. sjips happens.
Iedereen was ontdaan, en je gaat niet voor miljoenen mensen aan je paard hangen...
Ook niet voor de odds, daar geloof ik niet in, maar als jij daar een andere mening over heb dat kan.
Ik ga vast sparen voor een nakomeling, maar denk niet dat ik dat ga redden _O-
Emerald schreef:
Malkesta schreef:
Balen natuurlijk, maar Blame was vandaag de betere ze moest et veel doen, om paarden heen, ze heeft gevochten en is net geklopt.Maar dat doet er niks aan af dat ze een geweldige merrie is en dat haar veulens erg gewild zullen zijn. En dat het opgezet zou zijn dat ze verliest, echt niet ...ze gaan niet express verliezen omdat ze dan volgend jaar weer terug kan komen, dan is ze 7 en dat is niet haalbaar...Als je met zoveel ogen op je gericht een koers gaat verklooien dat gaat er bij mij niet in, eer en prijzengeld staan bovenaan! Alle eer aan Blame, hij was de betere vandaag..of we het nou willen of niet :D

Ik heb niet gezegd dat ze met opzet heeft verloren om volgend jaar terug te komen. Er speelt veel meer achter de schermen dan alleen maar winnen en met een paard van dit kaliber, met odds die zo laag uitbetalen als ze wint...tja, daar kan je een eigen invullen aan geven. Het zal niet de eerste keer zijn dat dit gebeurd en zeker niet de laatste. En je komt er natuurlijk nooit achter of dat zo is geweest, maar het is gewoon een gevoel dat ik kreeg bij het kijken van de race.

kimmie1

Re: Is Zenyatta echt het beste renpaard aller tijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 01:34

waarom zou ze moeten verliezen om volgend jaar terug te mogen komen? mag dat niet als ze nu zou winnen dan? vind het trouwens heel jammer, haalt toch iets van het legendarische af, terwijl ze echt gevochten heeft aan de race te zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Is Zenyatta echt het beste renpaard aller tijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 01:35

Welnee, dat is helemaal niet waar :)
Dit was niet gepland. Het was gewoon pure pech.
Een enorm zwaar deelnemersveld en ze zaten echt vast tijdens de eerste helft van de race.
Jammer dat er meteen complottheorieen bij gehaald worden. Als je de voorbereidingen hebt gezien en de race, dan weet je gewoon dat ze alles hebben gegeven wat erin zat.