Hierin zegt PS dat hij hoopt dat Totilas al zijn goede eigenschappen aan zijn nakomelingen te geven, en dat hij hoopt dat het hem lukt om hem nog in de sport uit te brengen. Maar dat Edward heb fantastisch heeft getraind.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik denk dat Anky andere prioriteiten heeft.
Ze kan haar dagen vullen met het begeleiden van anderen, en met haar kinderen.
En niet te vergeten haar hobby western rijden. Wat ze tot nog toe niet onverdienstelijk doet.
Ik weet niet of ze haar westernpaard heeft gekocht of gehuurd/geleast.
Maar die zal ook niet goedkoop zijn geweest.
Ik schat alleen Anky niet zo in dat ze een paard rijdt en naar de top rijdt voor een ander.
Dat heeft ze in het verleden nooit gedaan en daar gaat ze nu ook niet mee beginnen.
Janine1990 schreef:Cassidy schreef:Ik denk dat Anky andere prioriteiten heeft.
Ze kan haar dagen vullen met het begeleiden van anderen, en met haar kinderen.
En niet te vergeten haar hobby western rijden. Wat ze tot nog toe niet onverdienstelijk doet.
Ik weet niet of ze haar westernpaard heeft gekocht of gehuurd/geleast.
Maar die zal ook niet goedkoop zijn geweest.
Ik schat alleen Anky niet zo in dat ze een paard rijdt en naar de top rijdt voor een ander.
Dat heeft ze in het verleden nooit gedaan en daar gaat ze nu ook niet mee beginnen.
Whiz is volgens mij geleasedtd???
Maar idd, klopt... De uitspraak was ook van jaren geleden![]()
Overigens las ik in de privé dat ze wel op zoek is naar nog iets voor 2012
Janine1990 schreef:Cassidy schreef:De vraag of ze dat kan vinden.
Ik ga er van uit dat ze dat niet kan vinden, of als ze het al vindt, hij of zij niet op tijd klaar is voor 2012.
Ik hoop het stiekem, ze schijnt op zoek te zijn naar een GP paard en die dan om te scholen...
Anoniem schreef:Wildgirl schreef:kan dat gezeur nou een keer stoppen?![]()
man man man, het is maar een paard....gal heeft binnen het jaar weer een nieuwe crack.
daarnaast zal het mij niks verbazen als de nakomelingen volgend jaar vies tegen gaan vallen
Hier ga ik in mee,
Jammer voor Edward en Nederland. Maar hij vind wel weer een nieuw paard.
Cassidy schreef:Waarom zou Anky een paard moeten en willen omscholen naar westernstijl als er zoveel goed gereden en kant en klaar getrainde westernpaarden binnen haar bereik liggen? Zowel financieel als qua connecties?
Citaat:Werner vertelde tijdens het Global Dressage Forum over het gedrag van Totilas. "Edward stapte er de eerste keer op en was er binnen een minuut weer af, want hij voelde alsof hij kon ontploffen." Gal zette er eerst een andere ruiter op, waarop Totilas inderdaad begon te bokken en rennen. "Edward stapte er daarna weer op en toen was het goed."
zhivago11 schreef:Tuurlijk is het erg als je zo'n paard moet missen, maar je moet niet vergeten dat nicole en edward van de verkoop mee profiteren.
Waarschijnlijk zo'n 10% wat neer komt op meer dan een miljoentje. Dus zo veel medelijden hoef je nu ook weer niet te hebben.
geerke schreef:ik blijf het erg triest vinden voor Edward...Zo totilas ook zo ver zijn gekomen zonder Edward?Ik vraag het mij af...
En gaat hij in de toekomst dezelfde prestaties leveren zonder Edward?
We zullen zien....
Een paard is geen machine,sommige ruiters hebben er een dusdanige band mee dat het paard voor hen door het vuur gaat...Dat had Edwad met totilas.