Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michael1104 schreef:denken jullie echt dat iemand 15 miljoen voor een paard betaalt om vervolgens de oude ruiter erop te laten zitten?
mylittlejoy schreef:Michael1104 schreef:denken jullie echt dat iemand 15 miljoen voor een paard betaalt om vervolgens de oude ruiter erop te laten zitten?
Als je daarmee het paard aan de top houdt en dus optimaal kan profiteren van z'n populariteit voor het fokken, waarom niet? Een nieuwe ruiter erop zetten brengt ook risico met zich mee. Die moet de legende maar levend zien te houden.
mvs schreef:Waarom niet de combinatie bij elkaar proberen te houden? Dat iedereen nu valt over giro 555 is echt overdreven. De sites zijn ook maar in het leven geroepen door een initiatiefneemster die ook niet alles perfect doet, kritiek geven is altijd zo makkelijk mensen.
Janine1990 schreef:Niniane schreef:Ja, tuurlijk. Maar juist in zulke situaties wordt dat bovenstaande juist vergeten. Heel dit Totilas verhaal begint onderhand op voetbal te lijken.
Jeup, alleen welke voetballer heeft zoveel commotie teweeg gebracht???
Quellian schreef:Anne200 schreef:Jammer dat er hier veelal negatief wordt uitgelaten over het giro 555 verhaal terwijl de gedachte erachter toch is om Totilas te behouden voor de Nederlandse sport en daar lijkt me toch helemaal niks mis mee!
Er zijn meer kwaliteitspaardenEn de wereld vergaat echt niet zonder die combinatie.
Quellian schreef:Sommige mensen zijn de realiteit uit het oog verloren. Zou het bijzonder vinden als de koningin hier gehoor aan geeft, zou het nogal raar vinden als mijn belastingcentjes in andermans paard gaan zitten
StableEnable schreef:Blijkbaar zijn er velen die het wel een zorg is en die graag blijven genieten van de combinatie. Het feit dat het een veelbewogen en besproken onderwerp is zegt op zich genoeg.
mylittlejoy schreef:Michael1104 schreef:denken jullie echt dat iemand 15 miljoen voor een paard betaalt om vervolgens de oude ruiter erop te laten zitten?
Als je daarmee het paard aan de top houdt en dus optimaal kan profiteren van z'n populariteit voor het fokken, waarom niet? Een nieuwe ruiter erop zetten brengt ook risico met zich mee. Die moet de legende maar levend zien te houden.
Edit: ik bedoel hier uiteraard de legende op zich, niet het paard...
Vala schreef:De ophef over 555 vind ik erg overtrokken. Dit gironummer en wat ermee gebeurd zou eens ter discussie gesteld moeten worden.
maverick schreef:Oke mensen het gaat nu wat ver. het is maar een paard!
Jammer dat ze uit elkaar gaan.De geschedenis die Edward met Totilas heeft geschreven pakt niemand hem meer af.
We hebben met zn alle genoten van de momenten van Edward en Totilas en we gaan strax ook weer genieten, maar dan van Totilas en ??. Maak er toch niet zo'n heisa over. Er zijn voor heel veel mensen ergere dingen in het leven dan een paard wat voor 15 miljoen euro wordt verkocht.
Alet74 schreef:Vala schreef:De ophef over 555 vind ik erg overtrokken. Dit gironummer en wat ermee gebeurd zou eens ter discussie gesteld moeten worden.
Maar dat is weer een andere discussie; staat los van het feit dat men 555 heeft aangeschreven om te helpen in het kader Edward-Totilas. Het is geen ramp dat Totilas is verkocht (15 miljoen euro verdienen lijkt me niet zo erg eigenlijk)
Vala schreef:De ophef over 555 vind ik erg overtrokken. Dit gironummer en wat ermee gebeurd zou eens ter discussie gesteld moeten worden.