TinekeHorses schreef:Ja, dat had Paul zelf bekend gemaakt terwijl mevrouw Lindsenhoff het ontkende..
En later werd dat wel weer bevestigd...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
_Daniquee schreef:hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
Het spijt me zeer, maar ik geloof hier niet heel erg veel van.
Waarom zouden ze het jou dan wel vertellen, als niemand het mag weten?
Scandicnr1 schreef:@ Hippa dat was bij vele andere ook al bekend omdat veel insiders hun mond niet kunnen houden wat natuurlijk erg jammer is voor zo'n stal, wat betreft de ruiter daar kan je dan nu ook wel wat over loslaten want je komt ook stoer met je verhaal dat je het al wist naar voren.....
Emma
zipje71 schreef:hippa schreef:Nu het eindelijk bekend is dat hij verkocht is, kan ik het volgende zeggen wat ik afgelopen voorjaar al heb vernomen van een insider. Het was mij afgelopen voorjaar al bekend dat Totilas is verkocht met de afspraak dat Edward Kentucky nog met hem mocht rijden. Het moest echter stil gehouden worden, omdat Edward zich optimaal wilde voorbereiden op Kentucky. Na Kentucky zou het bekend gemaakt worden en zou Totilas overgaan naar de nieuwe eigenaar. De nieuwe bereider van Totilas is mij toen ook al bekend gemaakt, alleen hier doe ik nog geen uitspraken over, de nieuwe bereider is al wel genoemd in dit topic.
mmm aangezien je bereider schrijft, ga ik er maar van uit dat het een duitser wordt?
Ffortuna schreef:[
En wie de ruiter ook wordt... die moet nog maar eens even net zo'n band zien te krijgen met het paard als meneer Gal, die het paard inmiddels door en door kent. Dat lijkt me geen simpele opgave.
Champie_Me schreef:ik vind het rot dat toot verkocht is maar aan de andere kant... het is toch alleen maar mooier als edward met zijn nieuwe topper toot + z'n nieuwe ruiter/amazone verslaat?! dan hebben ze totilas maar nog geen fantastische gouden combinatie en dan balen dat ze edward er niet toch op gelaten hebben! ze komen er vanzelf wel achter dat het niet alleen maar om het paard gaat, ookal is toot wel een fantastisch mooi dier dan wil dat nogsteeds niet zeggen dat er een paard is dat kwalitatief in de buurt komt!