Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s0173957 schreef:Fleur_V schreef:Maar wat ik me afvraag: Het betreft hier toch een handelaar?
Ik neem aan dat hij er al weer een koper voor heeft,
maar waarom koopt die koper hem niet rechtstreeks?
Schöckemöhle is zo veel meer dan een handelaar...
Kelly_ann schreef:Bijvoorbeeld![]()
Sjef is wel al eerder in de strijd gegaan tegen verkoop van toppers, en als er eentje een topper is...
Maar het is waar, het is belachelijk veel geld wat de verkoop oplevert, en hij hoeft zich maar te blesseren en het is niks meer waard.
Voor de sport had ik Totilas nog graag de olympiade zien lopen namens NL
ivy_power89 schreef:ROT OP!!!!!
sjonge jonge, en zo zie je maar, geld is toch altijd belangrijker dan het succes,
moeilijk om te weigeren? als je een beetje gevoel hebt kun je makkelijk weigeren!
Henrieke schreef:Abeltje77 schreef:Edward heeft Totilas niet verkocht! maar zijn eigenaren.
Oh zo! Hmm oke, ik denk niet dat de eigenaren dat 'zomaar' zouden doen? Zal heus wel in overleg zijn geweest!
Nou ik hoop voor hem dat hij straks weer een ander leuk paard (naar de top) kan rijden.
Citaat:„Ik ben kapot van de verkoop”, reageert Gal. „Dit komt rauw op mijn dak vallen.”
Fleur_V schreef:s0173957 schreef:Schöckemöhle is zo veel meer dan een handelaar...
O, sorry hoor.
Dus er is ook een kans dat hij hem zelf houdt?
Zonnetje81 schreef:ivy_power89 schreef:ROT OP!!!!!
sjonge jonge, en zo zie je maar, geld is toch altijd belangrijker dan het succes,
moeilijk om te weigeren? als je een beetje gevoel hebt kun je makkelijk weigeren!
Ja ja en dat zou jij ook doen? Wat een oliebol, het is toch hun goed recht of niet?