Sjaap schreef:Kraken is,naast een oplossing voor woningnood, ook een "principe" kwestie. Het feit dat het nu bestraft wordt roept woede op. Het is belachelijk dat het binnen Nederland nodig is dat er mensen moeten wonen op deze manier, dat je anders geen dak boven je hoofd heb, jaren op een wachtlijst staat. Veel krakers zijn hardwerkende mensen, maar wat heb je aan geld als je er simpelweg geen plek is om te wonen? Wonen is een grondrecht, en het kraakverbod gaat hier keihard tegen in.
Alsjeblíeft Sjaap. Ik heb dit net al proberen wat aan te stippen en de krakersbeweging heeft sinds de jaren zeventig al echt goede politieke gronden doch het is geen politiek onderwerp.
Het draait om gewonde páárden.
Laat de pennies gerust de krakersbeweging de schuld geven. De vraag echter BLIJFT of de overheid paarden dit risico mag laten lopen door de paarden als geweldsmiddel tegen menigtes in te zetten. Door zoals Russell schrijft ´charges met paarden´ tegen menigtes uit te voeren.
Is het acceptabel om paarden beleidsmatig als geweldsmiddel risico op verwondingen te laten lopen. Dát is de vraag.

. Hierin stel ik dat paarden naar mijn mening niet ingezet dienen te worden bij dit soort zaken. Wel degelijk antwoord op de vraag dus, maar daarboven een toevoeging voor de meer bekrompen zielen onder ons

Waar je ze vervolgens uit kunt vissen met een bootje en in de boeien kunt slaan 
Oh ja, en ze zijn meteen afgekoeld