Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy007 schreef:Dit is kortom BE-LA-CHE-LIJK!!!
Hoe durven ze, die vervelende Belgen...
Na al die inzet van Spahn voor het ras.. Je bent als land wel zeer dom bezig om zo'n combinatie zo te behandelen.
En ze lopen daar wel erg achter als ze niet door hebben dat het Friese ras zijn intree in de dressuur lang geleden al heeft gemaakt...
Na al die inzet van Spahn voor het ras.. Je bent als land wel zeer dom bezig om zo'n combinatie zo te behandelen.
En ze lopen daar wel erg achter als ze niet door hebben dat het Friese ras zijn intree in de dressuur lang geleden al heeft gemaakt...
kamsel schreef:Doet dat überhaupt terzake?
Als 2 springers/dravers/shetlanders/koeien/cavia's 4x tegen elkaar rijden/lopen A wint 3x B wint 1x..
Is er dan nog sprake van discriminatie als B thuis moet blijven?
Ayasha schreef:wendy007 schreef:Ik blijf bij mijn mening en vind het nog steeds zeer BE-LA-CH-LIJK.
Mensen die durven zeggen dat een fries geen dressuurpaard is hebben er zeker nog nooit een in de hogere dressuur zien lopen
Nogmaals, waar is de Fries van't nederlandse team?
wendy007 schreef:Omdat hij Belg is en voor BELGIE uitkomt deuh
Nimber schreef:wat een stel idioten daar je wil toch dat je land het beste uit de verf komt en dan neem je de beste ruiters mee? ongeacht hoe hun paard eruit ziet. Daar zijn de selectiemomenten voor en de beste neem je mee.
Vieze spelletjes spelen ze daar
FriesWytske schreef:Dat zie ik anders niet aan de uitslagen. Want Peter staat hoger in de FEI ranking dan Claudia.