Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Voltigeur schreef:Abeltje77, jouw opmerking heeft totaal niks bijgedragen aan dit topic.
En jij kan vinden wat je wil, maar op de 3 foto's is er 1 keer een close up van een been te zien, 1 keer de prins en 1 keer de prins en nog een andere ruiter die je enkel op de rug kan zien. Nu vraag ik mij af hoe jij in godsnaam mensen kan beoordelen aan de hand van dergelijke foto's...
Ik heb de goeie gewoonte aangenomen om mensen enkel nog te beoordelen aan de hand van wat ze zeggen en zich gedragen.
Of geef je dergelijke commentaar omdat jij niet zo'n "playboybal" kan krijgen als vriendje? :D![]()
De essentie van deze hele zaak is: er is een (kleine) wonde, al dan niet door (overdreven) spoorgebruik. Het is nog geeneens bewezen dat het door een spoor komt, laat staan dat het zou bewezen zijn dat het opzettelijk èn door de ruiter zèlf zou zijn gebeurd...
Op de eerste foto, de close up, vat het mij trouwens op dat het been van de ruiter naar achter ligt, met zijn spoor ter hoogte van de wonde. Maar... en nu komt het: de wonde bevindt zich 1 à 2 cm bòven zijn spoor. Ik vind dit al genoeg om mij vragen te stellen bij het hele verhaaltje wat de dierenbeschermingsorganisatie(s) en de kranten vertellen.