Anky voor Nederlands reiningteam naar de WEG *filmpje*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:51

Miryamk schreef:
@Sonja +:)+
Gat in de markt, volgend jaar bij SBS6?: Reining with the stars :+

+:)+ _O- :j

Anoniem

Sonja schreef:
Voor iedereen die zich in het kruis getast voelt omdat niet iedereen staat te springen bij de deelname van Anky:
Dat heeft NIETS met Anky als mens te maken, er wordt ook geen 'schuld' of niets bij Anky neergelegd etc. Feit is alleen dat Anky (nog?) geen stabiele hoge scores kan rijden. That's all!

Idd! En IMO is het ook zeker niet Anky die hier aangevallen wordt, eerder de keus van de coach die men in twijfel trekt.

_O- Reining with the stars... :')

Jasmijn76

...misschien vergeten jullie wel dat ze een bak wedstrijd ervaring heeft?...ik denk dat dat echt een ppositief punt is....en die vrouw heeft een drive om te winnen, die hebben wij met zn alle niet bij elkaar!...dus laten we gewoon rustig afwachten en haar het beste gunnen..duimen draaien dat wizz fit en lekker in het velletje zit..duimen bij elkaar en hopelijk een mooie score zien!..

(en aub!..hou op over dat geld!..iedereen weet dat anky is begonnen zonder geld..het gaat echt triest klinken)

Cer

Moniek schreef:
weet ik maar uit privacy van verschillende mensen zeg ik daar liever niks over :D
kan alleen zeggen dat ik heel blij ben als de jong geen coach meer is

Vinden de andere ruiters die nu in het team zitten, dat ook?

Boldly

Hahaha dit topic is niet doorheen te komen!!

Ik vind het leuk voor Anky!! En ze zal er volledig voor gaan, dat weet ik zeker!! Alle westernruiters zeuren naar mijn idee! We winnen het toch niet! Met of zonder Anky! Nu krijgen we leuke promotie en zal de westernsport misschien echt wat gaan betekenen hier in Nederland. Want vooralsnog stelt het weinig voor, alleen al als je kijkt naar de opkomst op sommige wedstrijden, dat laat echt te wensen over!! En dan ook nog hoe er soms gereden wordt.. Maar dat terzijde...

@Cer, ga zo door! *\o/* Jij bent een stuk fanatieker met reageren dan ik! ;)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:52

Moniek schreef:
Miryamk schreef:
@Sonja +:)+
Gat in de markt, volgend jaar bij SBS6?: Reining with the stars :+

+:)+ _O- :j

dan hebben jullie wel de bekendheid die jullie willen :P

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:52

Cer schreef:
Moniek schreef:
weet ik maar uit privacy van verschillende mensen zeg ik daar liever niks over :D
kan alleen zeggen dat ik heel blij ben als de jong geen coach meer is

Vinden de andere ruiters die nu in het team zitten, dat ook?

een aantal wel ja

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:53

Boldly schreef:
We winnen het toch niet! Met of zonder Anky! ..... Want vooralsnog stelt het weinig voor, alleen al als je kijkt naar de opkomst op sommige wedstrijden, dat laat echt te wensen over!! En dan ook nog hoe er soms gereden wordt.. Maar dat terzijde...

Nou, dát idee heb ik nu ook... Dus ik zie het probleem niet.. volgens mij waren de resultaten in het verleden ook niet bar bijzonder.. Dus wat wordt er nu verwacht dan?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:54

Moniek schreef:
een aantal wel ja

ZO groot is het team niet, dus dat kunnen er niet veel zijn... waarom muiten ze niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:54

Jasmijn je mag er vanuit gaan dat eventuele andere ruiters die aan de selectiecriteria voldoen ook veel en voldoende wedstrijdervaring hebben, okee niet zoveel als Anky in wedstrijden op zich, maar dan toch iig meer in de reiningsport. ;) IMO gaat dat dus niet echt op. En als t goed is heeft elke topsporter en deelnemer voor NL aan de WEG een drive om te winnen. :j

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:55

Cer schreef:
Boldly schreef:
We winnen het toch niet! Met of zonder Anky! ..... Want vooralsnog stelt het weinig voor, alleen al als je kijkt naar de opkomst op sommige wedstrijden, dat laat echt te wensen over!! En dan ook nog hoe er soms gereden wordt.. Maar dat terzijde...

Nou, dát idee heb ik nu ook... Dus ik zie het probleem niet.. volgens mij waren de resultaten in het verleden ook niet bar bijzonder.. Dus wat wordt er nu verwacht dan?

word misschien eens tijd dat we er een grote veeg doorheen halen,,en eens vers beginnen. :D

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:55

Cer schreef:
Moniek schreef:
een aantal wel ja

ZO groot is het team niet, dus dat kunnen er niet veel zijn... waarom muiten ze niet dan?

omdat er maar door een persoon bepaald word

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:56

reactie van Anky op http://www.knhs.nl

Citaat:
Anky van Grunsven ziet haar deelname aan de WEG in de eerste plaats als een spannend avontuur. "Ik ga mee als het vierde lid van het team en weet dat ik individueel echt geen potten kan gaan breken. Toen Caspar mij belde met de mededeling dat de reservecombinatie ingezet moest worden, ben ik echt even geschrokken. Aan de andere kant is het zo dat ik reserve ben en dat ik er samen met mijn paard dien te staan op het moment dat men ons nodig heeft. Ik kan toch moeilijk zeggen dat ik niet durf. Ik zie het echt als een spannend avontuur", aldus Anky van Grunsven, die in de afgelopen weken wel samen met haar paard heeft doorgetraind alsof ze als teamlid naar de WEG zou afreizen.

Anoniem

Re: Anky opgeroepen voor Nederlands reiningteam naar de WEG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:56

Dus :?

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:57

misschien een talenteplan opzetten voor de betere ruiters en inversteren in goede paarden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 09:58

Moniek schreef:
omdat er maar door een persoon bepaald word

De anderen die meegaan, gaan er klaarblijkelijk wel mee akkoord...

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:00

dat wil niks zeggen..
we hadden een veel sterker team kunnen hebben,,en dat allemaal verpest.
burny heeft net als tari zijn tijd gehad is geen wk matriaal meer vraag me ook af of het dier terug naar nederland komt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:02

maar goed zal me allemaal benieuwen..
mijn ogen zullen niks tekort komen met landen als belgie en italie :D :P

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:05

skippy1 schreef:
Jasmijn je mag er vanuit gaan dat eventuele andere ruiters die aan de selectiecriteria voldoen ook veel en voldoende wedstrijdervaring hebben, okee niet zoveel als Anky in wedstrijden op zich, maar dan toch iig meer in de reiningsport. ;) IMO gaat dat dus niet echt op. En als t goed is heeft elke topsporter en deelnemer voor NL aan de WEG een drive om te winnen. :j

waar zijn die andere ruiters dan die aan de selectieprodudure hebben voldaan?
en misschien hebben die andere ook voldoende wedstrijd ervaring, natuurlijk!....maar kom op zeg...als je 3x goud wint op de OS, ze is geloof ik 5 keer meegegaan op de OS...dus waarschlijk net zoveel WEG... dan moet je toegeven dat ze heel wat ervaring heeft in de wedstrijdverhaal..buiten het feit of het dressuur is of reining!...

ik snap dat het moeilijk is voor jullie 'reinigers'..om te zien dat iemand met idd het geld om te lessen bij Rieki..om een goed paard onder haar kont te hebben..die ze waarschijnlijk ook gewoon zo contant kan kopen maar ach, ze least waarschijnlijk liever!..ik snap het wel....maar als zij kan geselecteerd kan worden....ligt het niet aan haar!....maar aan aan jullie systeem....Anky doet wat ze moet doen en dat is netjes de kwalificaties rijden, paardje fit houden, zorgen dat alles in orde is....en dat hoort nou eenmaal ook bij topsport!..en als andere dat niet voor elkaar hebben..tja...zegt dat dan iets over Anky?..nee over de rest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:05

Sonja schreef:
Dus :?

omdat het ontopic is.
Topic gaat over Anky die mee mag doen aan de WEG, dan is haar reactie toch relevant ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:07

Ben overigens ook heel benieuwd welke ruiters er aan de selectiecriteria hebben voldaan en niet opgeroepen zijn.
Want dat is dan wel een hele bijzondere situatie, dat Anky voor ruiters gaat die beter gepresteerd hebben.

Is het niet zo dat betreffende ruiters wellicht in potentie veel beter zijn, maar geen selectiewedstrijden hebben gereden ?

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:08

Moniek schreef:
misschien een talenteplan opzetten voor de betere ruiters en inversteren in goede paarden.

juist!..en daar kan je alleen mee beginnen als er grote namen aan mee doen...echt, jullie doen allemaal wel alsof het zo slecht is....maar als anky meedoet, komt het op tv..op tv betekend meer sponsers!..meer bekendheid betekend meer sponsers.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:09

Jasmijn76 schreef:
skippy1 schreef:

waar zijn die andere ruiters dan die aan de selectieprodudure hebben voldaan?
en misschien hebben die andere ook voldoende wedstrijd ervaring, natuurlijk!....maar kom op zeg...als je 3x goud wint op de OS, ze is geloof ik 5 keer meegegaan op de OS...dus waarschlijk net zoveel WEG... dan moet je toegeven dat ze heel wat ervaring heeft in de wedstrijdverhaal..buiten het feit of het dressuur is of reining!...

ik snap dat het moeilijk is voor jullie 'reinigers'..om te zien dat iemand met idd het geld om te lessen bij Rieki..om een goed paard onder haar kont te hebben..die ze waarschijnlijk ook gewoon zo contant kan kopen maar ach, ze least waarschijnlijk liever!..ik snap het wel....maar als zij kan geselecteerd kan worden....ligt het niet aan haar!....maar aan aan jullie systeem....Anky doet wat ze moet doen en dat is netjes de kwalificaties rijden, paardje fit houden, zorgen dat alles in orde is....en dat hoort nou eenmaal ook bij topsport!..en als andere dat niet voor elkaar hebben..tja...zegt dat dan iets over Anky?..nee over de rest

we hebben hiet al 100000x gezegd dat hiet niet persoonlijk anky is!!,,maar daar willen jullie anky fans niet naar luisteren.
het systeem van de coach werkt voor geen meter,,daarom reizen we ook met dit team af,,we zijn alles behalve gevaar voor de rest van de landen ..
we hadden net zo goed thuis kunnen blijven

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:09

Ik vind het gaaf dat ze het nu hier gaat proberen/doen!
Echt zo tof! Hopelijk kan ik kijken ;)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 10:10

Jasmijn76 schreef:
Moniek schreef:

juist!..en daar kan je alleen mee beginnen als er grote namen aan mee doen...echt, jullie doen allemaal wel alsof het zo slecht is....maar als anky meedoet, komt het op tv..op tv betekend meer sponsers!..meer bekendheid betekend meer sponsers.

zie liever sandijk reclame rijden,,die kan het namelijk..
je hebt ook zoiets als negatieve reclame