Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Volgens mij is Nelson niet geschikt voor de grootste wedstrijden.. Tenminste het schijnt een erg lastig paard te zijn toch?
Fleurtje100 schreef:Ik dacht dat Nelson juist altijd zo'n fijn paard voor prijsuitreikingen was, maar er staat me ook iets van bij dat het Nelson was met die enorme bokpartij en val op een evenement. Zal het wel weer door elkaar halen.
Citaat:Anky: 'Nelson kwam bij mij op stal omdat hij kreupel was en in de wei moest lopen. Sjef was toen mede-eigenaar van hem, samen met iemand anders. Na een jaar zag ik hem draven in de wei: zuiver en met veel tact. Ik ben hem heel voorzichtig op gaan trainen en sindsdien is hij niet meer kreupel geweest. Ik rijd lichte tour met Nelson en hij gaat meestal mee op wedstrijd voor de prijsuitreikingen. Hij is behoorlijk bombproof. Ook voor clinics is Nelson een ideaal paard.'
Fleurtje100 schreef:Waar zie jij dat ik zeg dat je Nederlands moet zijn op GP te rijden of dat ze niet kan rijden?
PB is 13 jaar, en dat meisje iig niet ouder dan 18. Dus het meest aannemelijk is dat ze er volgend jaar of het jaar daarna young riders gaat starten, en het duurt dan weer een jaartje of drie voordat ze young riders af is. En dan is PB alweer 16-17 jaar oud. Ik zie bijzonder weinig young riders al tijdens hun young riders periode GP starten, laat staan met de GP-scores die Anky met PB haalde. Dus nee ik zie de kans niet zo groot dat PB binnenkort weer een GP loopt, tenzij Anky hem natuurlijk echt regelmatig op wedstrijden uit blijft brengen, maar dat zou wel een heel druk schema voor hem worden icm het dekken.
rumour schreef:Voor meer dan €5 miljoen zeg je als eigenaar toch geen nee? Anky bereikte er niet veel meer mee....
Suzanne F. schreef:rumour schreef:Voor meer dan €5 miljoen zeg je als eigenaar toch geen nee? Anky bereikte er niet veel meer mee....
Dat is echt onzin, daar geloof ik nou echt niks van. Dat PB niet goedkoop was oke, maar om nu te gaan speculeren over 5 miljoen??? Geloof ik niks van... Totilas oke misschien maar PB... nee...
Vudress schreef:Humberto heeft geen verstand van paarden maar is gewoon een hele goede journalist die zich goed in de materie verdiept voor hij er over begint te praten.