Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bouierenaat schreef:Ik praatte gisteren even met het zoontje van mijn instructrice die dus ook bij deze club zat, en zijn coupon was ook niet aangekomen, dus die kon ook niet starten op het FK. Hij zij zelfs dat bijna de helft van de coupons niet aangekomen waren.... Dan gaat er toch iets niet helemaal goed lijkt mij
Frantic schreef:ik hoop er gewoon op dat dit HvN eens mensen wakker schudt en de werkelijke schuldige aan deze puinhoop plaats laat maken voor een goed georganiseerde en vooral klantvriendelijke secretaris!
Eigenlijk zouden we moeten kunnen turven van hoeveel mensen de coupons zogenaamd niet binnen zijn....
bouierenaat schreef:Ik praatte gisteren even met het zoontje van mijn instructrice die dus ook bij deze club zat, en zijn coupon was ook niet aangekomen, dus die kon ook niet starten op het FK. Hij zij zelfs dat bijna de helft van de coupons niet aangekomen waren.... Dan gaat er toch iets niet helemaal goed lijkt mij
reeskees schreef:Zoals hier te lezen is, lijkt het alsof hier een aantal bokkers zich kandidaat stellen voor het regiobestuur...
de beste stuurlui staan aan wal en weten precies hoe het niet moet...
dus heb je een berg commentaar, voeg dan de daad bij het woord en zorg dat je het beter doet dan dat jij vindt dat het nu gaat!
Ben wel benieuwd eigenlijk. Hoe minder mensen gedupeerd worden door fouten van X (we weten niet waar de fout gemaakt is, vandaar X) hoe beter het is natuurlijk. 
Lante schreef:En wat gaan ze anders doen dan?Ben wel benieuwd eigenlijk. Hoe minder mensen gedupeerd worden door fouten van X (we weten niet waar de fout gemaakt is, vandaar X) hoe beter het is natuurlijk.
Ik vraag me alleen af hoe je de problemen van te laat/niet aangekomen coupons kunt ondervangen. De coupons inleveren op de selectiedag bij het secretariaat ofzo?
Frantic schreef:Lante schreef:En wat gaan ze anders doen dan?Ben wel benieuwd eigenlijk. Hoe minder mensen gedupeerd worden door fouten van X (we weten niet waar de fout gemaakt is, vandaar X) hoe beter het is natuurlijk.
Ik vraag me alleen af hoe je de problemen van te laat/niet aangekomen coupons kunt ondervangen. De coupons inleveren op de selectiedag bij het secretariaat ofzo?
Bijvoorbeeld, goed idee, of de geselecteerden even (desnoods via de vereniging) melden dat de coupons niet te vinden en of ontvangen zijn?
Andere regio's hebben deze problemen niet, ze hoeven het wiel niet uit te vinden, gewoon even aan Utrecht, Brabant Flevoland of weet ik wat vragen waarom zij dit probleem niet hebben....