Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bevertje schreef:14 jaar is echt absurd.. Dat het smerig is ok, maar zo'n straf. Als het 'alleen sex' is, heeft die ezel daar weinig last van..

Asyaa schreef:Een dier kent het begrip verkrachten niet. Dieren houden hier dan ook geen psychische schade aan over.
Fiffill schreef:Snoopieeee, denk eens na. Denk je nu echt dat een ezel veel voelt van een klein mensenpikkie? Tuurlijk niet. De arm van de DA is veel groter en die gaat er ook gewoon in met insemineren of opvoelen.
Alleen omdat jij het smerig vindt moet 'ie maar opgesloten. Dat is toch geen reden?
snoopieee schreef:Fiffill schreef:Snoopieeee, denk eens na. Denk je nu echt dat een ezel veel voelt van een klein mensenpikkie? Tuurlijk niet. De arm van de DA is veel groter en die gaat er ook gewoon in met insemineren of opvoelen.
Alleen omdat jij het smerig vindt moet 'ie maar opgesloten. Dat is toch geen reden?
nu pakt hij een ezel maar hij zou zo ook een kind of een vrouw kunnen pakken. daar wel eens over na gedacht
als ieman zijn snikkel al in een ezel duwt nou dan stopt hij hem ook al te graag maar een keer in een vrouw en maakt niet uit welke leeftijd hoor.
idd opsluiten die hap!!!!

Fiffill schreef:Daarom zeg ik ook "of laat op een andere manier merken dat hij het niet fijn vindt" het hoeft niet meteen trappen te zijn, maar ook andere lichaamstaal bijv.
Je hoort vaak dat merries heel veel problemen geven met opvoelen of insemineren, maar bij dit soort dingen blijven de dieren kennelijk gewoon staan... nu zal het ook per dier verschillen denk ik zo, maar dan nog lijkt het me niet dat ze veel last hebben van zo'n klein dingetje.
SyhaxDesy schreef:Ik heb er even over nagedacht en ik vind dat het alleen strafbaar is als de ezel tegenstribbelde.
Mij lijkt van niet, als je ezel het echt niet leuk had gevonden had het gerust naar achteren getrapt.
Dus t is geen verkrachten.
Bonita_Bon schreef:, paren buiten je eigen diersoort (buiten ras wel) komt in het dierenrijk nagenoeg niet voor.
Net als homoseksualiteit komt ook dit regelmatig voor in het dierenrijk. Niets dierlijks is de mens vreemd of vice versa. 
SyhaxDesy schreef:Ik weet het niet, aan de ene kant denk ik lekker voor hem.
Maar aan de andere kant denk ik, hij is ze vrouw al kwijt en nu ze kinderen ook en hij krijgt 14 jaar niets van de buitenwereld mee.
Eigenlijk zouden ze wel blij mogen zijn dat ie geen kind of moeder heeft gepakt.
Ik weet het niet..