Veertien jaar de gevangenis in wegens seks met een ezel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 08:56

misschien vond die ezel het wel geweldig....

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:23

bevertje schreef:
14 jaar is echt absurd.. Dat het smerig is ok, maar zo'n straf. Als het 'alleen sex' is, heeft die ezel daar weinig last van..

heeft de ezel er weinig last van????????
wat een onzin zeg. wie stopt er nu zijn l..ter in een ezel bha bha.
idd opsluiten die hap en een goed voorbeeld voor anderen.
een dier is onschuldig en kan niet zeggen of het pijn doet of dat zij het lekker vind.
wie weet wat voor sexuele dingen hij er mee gedaan heeft. ziek dat zijn deze mensen gewoon en de straf kan niet hoog genoeg zijn.
en zijn vrouw heeft hem zeker niet voor niks verlaten!!!!!
ik zoume dood schamen als ik zon vader had. ga dan naar de wallen of stop hem in de grond dan naai je de hele wereld!!

Fenrir

Re: Veertien jaar de gevangenis in wegens seks met een ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:26

Snoopieeee, denk eens na. Denk je nu echt dat een ezel veel voelt van een klein mensenpikkie? Tuurlijk niet. De arm van de DA is veel groter en die gaat er ook gewoon in met insemineren of opvoelen. ;)
Alleen omdat jij het smerig vindt moet 'ie maar opgesloten. Dat is toch geen reden?

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:27

Asyaa schreef:
Een dier kent het begrip verkrachten niet. Dieren houden hier dan ook geen psychische schade aan over.

en wie zegt dit?????
een dier kan niet zeggen dat hij het niet fijn vind of er last van heeft.
deze reacties vind ik allemaal zon onzin.
dus sex met dieren moet dan moet kunnen. nou ik vind het ziek!!!!

snoopieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:29

Fiffill schreef:
Snoopieeee, denk eens na. Denk je nu echt dat een ezel veel voelt van een klein mensenpikkie? Tuurlijk niet. De arm van de DA is veel groter en die gaat er ook gewoon in met insemineren of opvoelen. ;)
Alleen omdat jij het smerig vindt moet 'ie maar opgesloten. Dat is toch geen reden?

nu pakt hij een ezel maar hij zou zo ook een kind of een vrouw kunnen pakken. daar wel eens over na gedacht
als ieman zijn snikkel al in een ezel duwt nou dan stopt hij hem ook al te graag maar een keer in een vrouw en maakt niet uit welke leeftijd hoor.
idd opsluiten die hap!!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:32

snoopieee schreef:
Fiffill schreef:

nu pakt hij een ezel maar hij zou zo ook een kind of een vrouw kunnen pakken. daar wel eens over na gedacht
als ieman zijn snikkel al in een ezel duwt nou dan stopt hij hem ook al te graag maar een keer in een vrouw en maakt niet uit welke leeftijd hoor.
idd opsluiten die hap!!!!

_O-

Sorry. Wat een onzin. Waar slaat dit nou weer op? Dit raakt echt kant nog wal.

En als een beest er echt last van heeft dan trapt 'ie heus wel van zich af of laat op een andere manier merken dat hij het niet fijn vindt. ;)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:43

Snoopy: ik denk niet dat het zo werkt.
Ik bedoel: die man heeft een andere geaardheid. Maw: hij raakt opgewonden van de gedachte dat ie het met een beest doet..
Ik kan daar ook niet bij met mijn verstand en vind het ook echt te ranzig voor woorden en vind dat deze mensen terecht celstraf krijgen (14 jr is wel wat lang als je het vergelijkt met een moord plegen in NL).
Maar ik geloof niet dat deze man eerder een vrouw verkracht dan een ander hoor.

Fiffill: Of een beest direct van zich aftrapt als ie het niet fijn vindt vraag ik me af: Mijne zou dat denk ik niet doen. Hij heeft immers geleerd dat ie niet van zich af mag slaan, ook als het even niet zo leuk is. (vb: wanneer ik een wond bij hem schoonmaak is dat absoluut niet leuk, maar meneer zal niet uithalen, hij accepteert wat ik doe omdat hij geleerd heeft dat dat zo hoort).

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:45

Daarom zeg ik ook "of laat op een andere manier merken dat hij het niet fijn vindt" het hoeft niet meteen trappen te zijn, maar ook andere lichaamstaal bijv.
Je hoort vaak dat merries heel veel problemen geven met opvoelen of insemineren, maar bij dit soort dingen blijven de dieren kennelijk gewoon staan... nu zal het ook per dier verschillen denk ik zo, maar dan nog lijkt het me niet dat ze veel last hebben van zo'n klein dingetje.

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:50

Ik weet het niet, aan de ene kant denk ik lekker voor hem.
Maar aan de andere kant denk ik, hij is ze vrouw al kwijt en nu ze kinderen ook en hij krijgt 14 jaar niets van de buitenwereld mee.
Eigenlijk zouden ze wel blij mogen zijn dat ie geen kind of moeder heeft gepakt.
Ik weet het niet..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:53

Fiffill schreef:
Daarom zeg ik ook "of laat op een andere manier merken dat hij het niet fijn vindt" het hoeft niet meteen trappen te zijn, maar ook andere lichaamstaal bijv.
Je hoort vaak dat merries heel veel problemen geven met opvoelen of insemineren, maar bij dit soort dingen blijven de dieren kennelijk gewoon staan... nu zal het ook per dier verschillen denk ik zo, maar dan nog lijkt het me niet dat ze veel last hebben van zo'n klein dingetje.

Maar ik vraag me af of andere lichaamstaal (beetje staartzwiepen, oortjes naar achteren) iemand die 'bezig' is doet stoppen hoor.
Ik weet ook niet of de ezel er last van heeft.
Voor mijn gevoel maakt dat niet uit en is het strafbaar feit. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 12:58

Ik denk ook niet dat zoiets 'm zou laten stoppen, maar ik vraag me af of die dieren er echt last van hebben... ik denk namelijk van niet. En dat het smerig is vind ik ook, maar dat is nog geen reden om iemand 14 jaar in de cel te stoppen.

quintyxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 13:43

Ik heb er even over nagedacht en ik vind dat het alleen strafbaar is als de ezel tegenstribbelde.
Mij lijkt van niet, als je ezel het echt niet leuk had gevonden had het gerust naar achteren getrapt.
Dus t is geen verkrachten.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 17:22

SyhaxDesy schreef:
Ik heb er even over nagedacht en ik vind dat het alleen strafbaar is als de ezel tegenstribbelde.
Mij lijkt van niet, als je ezel het echt niet leuk had gevonden had het gerust naar achteren getrapt.
Dus t is geen verkrachten.

Ansich is dat het wel. Maar we hebben het er meer over of iemand strafbaar is als hij sex heeft met zijn eigen ezel, die daar lichamelijk absoluut geen letsel aan overhoud en geestelijk gezien ook haast onmogelijk. Ik denk dat zo iemand wel hulp nodig heeft, paren buiten je eigen diersoort (buiten ras wel) komt in het dierenrijk nagenoeg niet voor. Ergens is er een aansluitinkje losgeraakt maar om zo iemand dan 14 jaar op water en brood te zetten (letterlijk in die landen)...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 21:38

@ Snoopieeee
Dit is in een land waar waarschijnlijk niemand er van opkijkt als je een dier half dood slaat :+

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:44

Bonita_Bon schreef:
, paren buiten je eigen diersoort (buiten ras wel) komt in het dierenrijk nagenoeg niet voor.

Da's niet waar. :) Net als homoseksualiteit komt ook dit regelmatig voor in het dierenrijk. Niets dierlijks is de mens vreemd of vice versa. :P

Wat wel een reëel gevaar is, zijn zoönoses; dierziektes die muteren en vervolgens ook een gevaar voor de mens gaan vormen. Zo komt HIV bij mensapen vandaan (of HIV ook door seksueel contact tussen mensaap en mens is 'overgesprongen' weet men volgens mij niet).

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 08:54

Homoseksualiteit komt bij bijna alle diersoorten voor. Maar ik blijf erbij er word wel op elkaar 'gesprongen', voorbeeld; onze hond springt nog wel eens op een geit (OOOhhhhh opsluiten voor 14 jaar!) maar er vind absoluut geen sexual intercourse plaats. Dat is ook onderzocht, bespringen komt voor, alleen zelden tot nooit met zaadlozing als gevolg.
Precies, niets dierlijk is de mens vreemd, daarom is de keuze voor een ezel van deze man zo vreemd.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 11:34

SyhaxDesy schreef:
Ik weet het niet, aan de ene kant denk ik lekker voor hem.
Maar aan de andere kant denk ik, hij is ze vrouw al kwijt en nu ze kinderen ook en hij krijgt 14 jaar niets van de buitenwereld mee.
Eigenlijk zouden ze wel blij mogen zijn dat ie geen kind of moeder heeft gepakt.
Ik weet het niet..

precies!

Wie weet wou hijn zn kinderen sparen ofzo :')