Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adriana schreef:Vraagje... heb je Totilas al eens in het echt zien een proef zien lopen? En dan vooral in Duitsland, waar de pers de Nederlandse ruiters vaak tot de grond toe afbrand?
Heb je de stilte van het publiek daar meegekregen, de tranen zien rollen over menig gezicht en niet van jonge Wendy's maar van oude verweerde fokkers. Dat springpaarden fokkers je aanhouden en zeggen dat Totilas een fenomeen is en dat we daar trots op moeten zijn?
Is dat sensatie? Gaat dat om geld? Nee dat gaat om een feel good moment van een paar minuten iets zien wat je een hele poos niet meer los laat. De harmonie en het één zijn waar zoveel ruiters naar hunkeren.
Ayasha schreef:Ik denk eerlijk gezegd he, als mensen dit van Totilas hebben... Dat ze ergens wat missen in hun leven....
Ayasha schreef:Ik denk eerlijk gezegd he, als mensen dit van Totilas hebben... Dat ze ergens wat missen in hun leven.... .
Ayasha schreef:Ach, als ik het topic moet geloven ben ik ook een jaloerse onwetende idioot omdat ik er niet warm en koud van wordt. Het leven is niet altijd simpel.Het gaat om wat IK denk...
Ik kan inderdaad niet begrijpen dat mensen zo kunnen reageren om een paard dat ze niet kennen en de meeste waarschijnlijk zelfs nog nooit in hun leven in het echt gezien hebben. Ja, het spijt me, dan denk ik inderdaad dat er wat mis zit in je leven. Als je daar zo heftig om moet doen.
Wie het schoentje past, trekke het aan.
Ayasha schreef:Maar dat geld toch ook voor de fans?
En ELK Totilas topic, joh, je hebt me de laatste maanden in 2 (?) totilas topics het zien uiten. Ja sure, ELK topic dat ik tegen kom over Totilas zit ik in, kan niet zonder 'mHoeveel topics over Totilas heb je me de laatste maand gezien Gulpje?
Ayasha schreef:Ja hoor dat kan ik ook prima zeggen. Hij is gewoon beter gaan lopen. Rustiger en relaxter.Ik vind niet dat ze iets missen als ze ontroerd raken door hem, ik vind dat ze iets missen als ze zo achterlijk moeten reageren op iedereen die zegt dat niet te vinden.
Ayasha schreef:Ik kan inderdaad niet begrijpen dat mensen zo kunnen reageren om een paard dat ze niet kennen en de meeste waarschijnlijk zelfs nog nooit in hun leven in het echt gezien hebben. Ja, het spijt me, dan denk ik inderdaad dat er wat mis zit in je leven. Als je daar zo heftig om moet doen.