sporter schreef:Dat is de grote truuk en die geef ik natuurlijk nooit prijs
Achja, laat ik de eer maar een mezelf houden he

Zolang jij toch weet wat ik denk, hoef ik het hier niet te plaatsen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

johnvt schreef:Lieve mensen,
Het raakt ons zeer diep wat wij allemaal over ons heen krijgen de laatste weken, huis kwijt momenteel, mensen die beperkt bij hun paard kunnen komen voor een knuffel en een aai met alle beperkingen, zeer veel emotie over hoe verder hiermee voor en door ons ALLEN die aan deze stal verbonden zijn.
Enige rust nu is echt gewenst.
John
. Het topic is rustig en er is niemand die nog op z'n achterste benen staat om het een en ander. Juist door het inmiddels geplaatste filmpje is er meer duidelijkheid voor jullie kant van het verhaal gekomen.

vandaalen schreef:hoi iedreen ik ben de aanemmer
Voor een ieder die speculeert
het is een samen hang van omstandigheden
Die verkeert zijn gegaan. het is triest dat dit is gebeurt .maar het is gebeurt en het zal opgelost moeten worden. Waar iedereen hard aan werkt,
Mijn medeleven gaat dan ook uit naar de paardenhouders en de bewoners
) die zich op een paardenforum aanmeldt om dit soort reacties neer te zetten?Esther28 schreef:vandaalen schreef:hoi iedreen ik ben de aanemmer
Voor een ieder die speculeert
het is een samen hang van omstandigheden
Die verkeert zijn gegaan. het is triest dat dit is gebeurt .maar het is gebeurt en het zal opgelost moeten worden. Waar iedereen hard aan werkt,
Mijn medeleven gaat dan ook uit naar de paardenhouders en de bewoners
![]()
Een aanNemer (ja zo schrijf je dat) die zich op een paardenforum aanmeldt om dit soort reacties neer te zetten?
Erg vreemd
femiaans schreef:Esther28 schreef:![]()
Een aanNemer (ja zo schrijf je dat) die zich op een paardenforum aanmeldt om dit soort reacties neer te zetten?
Erg vreemd
Hoe enorm ik ook mee leef, ik had ook direct zoiets "als je net zo sloopt als dat je Nederlands schrijft, hoeft John zich geen zorgen te maken "
weet nog goed dat ik in 2003 de weg nog niet bepaald kon vinden hier..