Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 22:47

sporter schreef:
Dat is de grote truuk en die geef ik natuurlijk nooit prijs

Achja, laat ik de eer maar een mezelf houden he ;)

Zolang jij toch weet wat ik denk, hoef ik het hier niet te plaatsen! }:0

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 07:38

johnvt schreef:
Lieve mensen,

Het raakt ons zeer diep wat wij allemaal over ons heen krijgen de laatste weken, huis kwijt momenteel, mensen die beperkt bij hun paard kunnen komen voor een knuffel en een aai met alle beperkingen, zeer veel emotie over hoe verder hiermee voor en door ons ALLEN die aan deze stal verbonden zijn.

Enige rust nu is echt gewenst.

John

Beste John,

Met respect en begrip hoor maar eerlijk gezegd begrijp ik jouw berichtje niet helemaal.
Mocht je op dit topic doelen dan zit je er toch redelijk naast ;). Het topic is rustig en er is niemand die nog op z'n achterste benen staat om het een en ander. Juist door het inmiddels geplaatste filmpje is er meer duidelijkheid voor jullie kant van het verhaal gekomen.
Sterker nog er zijn mensen die totaal niets met jullie of de stal te maken hebben maar die wel hun steun kenbaar maken.

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:58

Beste John en Binar, ik weet hoe hard jullie aan het werk zijn om de stal geweldig te maken, en als er dan zoiets tussendoor komt is dat een volledige mokerslag.
Maar laat jullie niet kisten, er zal best een oplossing komen! Zeker met de steun van jullie fantastische pensionklanten MOET het goed komen!
Veel sterkte ( en wijsheid) de komende tijd!

bol

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 10:46

Voor alle betrokkende sterkte

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 11:27

femiaans & bol.
dank jullie wel!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:22

Dank jullie voor alle lieve en steun gevende berichten.. :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 07:31

Overigens is er een item op het nieuws van tvwest op tv hierover, ik zag het te laat en heb alleen het allerlaatste stukje gezien.

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:27

hai ik wil ff alle betrokkene een hart onder de riem steken, vind het vreselijk voor alle mensen die op positieve manier met de stal te maken hebben.
En hoop ook echt dat alles weer gauw normaal word en zodat alle uitbreidingsplannen voor op de stal weer gauw gerealiseert worden.
Sterkte aan alle mensen en paardjes.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:54

Ik heb nu alle geplaatste dingen eens door zitten lezen.

De topic opener vind ik inderdaad niet de schuldige. Dit komt emaal naar buiten. Zoals ze zeggen het is inmiddels ook op TV.
Oke op stal is de afspraak gemaakt het niet naar buiten te brengen. Maar ja de tv denkt zo hier is geld te verdienen dus je kunt het niet stil houden.

Ik vind inderdaad dat stalgenoten heel aanvallend reageerde. Dat is mijn mening. Ik neem aan dat er meer mensen de krant lezen of tv kijken en eigenlijk klopt er van alle nieuwsberichten eigenlijk maar 5 %. Uit meerdere ervaringen mee gekregen.

Laten we het op een andere boeg gooien en de nieuwsberichten over de stal zelf dan neer te zetten. Dan kunnen mensen niet gaan spectaculeren. Dan hoeft niemand zich aangevallen te voelen of boos te worden.

John doet zijn keiharde best voor de stal en dat zal hij altijd blijven doen!!!!. Mensen die hier niet willen staan of hier nu niet komen staan door dit voorval:

Blijf lekker weg. Kom vooral ook niet. Wij die er nu staan hebben het super naar ons zin. John is 1 met de paarden en andersom.

zo dat wilde ik even kwijt.

:)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:09

Ik hoop dat er redelijk snel een goede oplossing kan komen
voor de mensen die hun huis nu kwijt zijn . Als ze er zo snel bij zijn om mensen uit hun huis te zetten en terrein af te sluiten ,vind ik ook dat ze snel een ander soort huisvesting voor die mensen moeten aanbieden ipv een tent.

Sterkte allemaal :)

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 20:58

hoi iedreen ik ben de aanemmer

Voor een ieder die speculeert
het is een samen hang van omstandigheden
Die verkeert zijn gegaan. het is triest dat dit is gebeurt .maar het is gebeurt en het zal opgelost moeten worden. Waar iedereen hard aan werkt,

Mijn medeleven gaat dan ook uit naar de paardenhouders en de bewoners

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 10:04

vandaalen schreef:

Die verkeert zijn gegaan. het is triest dat dit is gebeurt .maar het is gebeurt en het zal opgelost moeten worden. Waar iedereen hard aan werkt,

>;)
Een aanNemer (ja zo schrijf je dat :Y) ) die zich op een paardenforum aanmeldt om dit soort reacties neer te zetten?
Erg vreemd

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 11:46

misschien voelt hij zich wel rot rot en wil hij zijn medeleven tonen

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:16

Esther28 schreef:
vandaalen schreef:

>;)
Een aanNemer (ja zo schrijf je dat :Y) ) die zich op een paardenforum aanmeldt om dit soort reacties neer te zetten?
Erg vreemd

Hoe enorm ik ook mee leef, ik had ook direct zoiets "als je net zo sloopt als dat je Nederlands schrijft, hoeft John zich geen zorgen te maken " :D

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:35

femiaans schreef:
Esther28 schreef:
>;)
Erg vreemd

Hoe enorm ik ook mee leef, ik had ook direct zoiets "als je net zo sloopt als dat je Nederlands schrijft, hoeft John zich geen zorgen te maken " :D

Haha, inderdaad. Ik vind het ook erg wonderbaarlijk dat een aannemer, waarvan ik persoonlijk zou denken dat diegene niet veel met paarden heeft en laat staan met een paardenforum, zich aanmeld op bokt, en als nieuweling dan ook gelijk het goeie topic kan vinden... knap hoor :Y) weet nog goed dat ik in 2003 de weg nog niet bepaald kon vinden hier..

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:40

je hoeft ook niet op bokt te zoeken hoor ;)

Je hebt anno 2010 gewoon google ;)

Topic is zo gevonden...

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:51

de weg vinden hier is niet moelijk aangezien ik zelfs ook paarden heb :7

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:56

Aha! Daar komt de aap uit de mouw, je paarden hebben de weg gewezen !

Zie je nou wel bokt :D :j

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:58

maar serieus heb je paarden? Ik vond je niet het 'ruitertype' maar goed wat is het ruitertype he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:01

Het verhaal wordt steeds vreemder.

Eerst vallen de klanten de TS aan die gewoon een nieuwsbericht plaatst en zeg nu zelf welke nieuwsberichten berusten nu op de waarheid die 100% klopt? Dan mogen mensen langskomen met vragen, ik ga daarop in en zeg ok ik kom wel. Dan mag er niemand meer langskomen, dan komt de eigenaar om te zeggen dat hij rust wil wat heel begrijpelijk is dan komt er opeens een aannemer langs die zijn beroep niet eens goed spelt..

waar zijn jullie nou allemaal zo bang voor?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 15:02

Vind het als aannemer niet echt heel profesioneel overkomen als je hier op een paardenforum een dergelijke reactie plaatst.

Maar goed dat is natuurlijk mijn mening ;).

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:08

ik snap best dat het bij een buitenstaander, die lang niet alles weet, zelfs nog minder als de mensen van SMD zelf, overkomt als een poging tot verdediging.

Zover ik weet is er gespeculeerd over het feit of het nou legaal of illegaal was, correct me if I'm wrong, dus dat de 'aannemer' in het topic reageerd, kan ook lijken op een bestiging van het feit dat het legaal zou zijn gebeurd.

Ik bedoel, niet lullig bedoeld, maar ik kan me ook op een andere pc met een ander IP adres aanmelden en hier roepen dat ik de aannemer ben :+
Laatst bijgewerkt door Assiej op 09-07-10 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:12

Ik volg dit topic al vanaf het begin. Ik rijd elke dag langs SMD. Wat ik niet begrijp is dat elke keer weer een SMDer / eigenaar / aannemer post wanneer het topic bijna is doodgebloed.
Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Mootje op 09-07-10 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 15:14

Voor zover ik weet is er hier niet tot amper gespeculeerd over het wel of niet legaal slopen van de Schuur. Er is eigenlijk nergens echt over gespeculeerd. Er is wel een discussie geweest of ik nou wel of niet dit topic had mogen openen maar dat is weer een ander verhaal. Verder laat ik me niet uit over het feit of ik denk dat de aannemer ook oprecht de aannemer is hier.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:18

ik ook niet, maar ik zou het wel begrijpen als mensen die gedachte zouden krijgen ;)