12 Jaar geleden exact hetzelfde meegemaakt met ons paard. Tijdens een wedstrijd een accute longbloeding... Enige "troost" was dat hij in het harnas is gestorven. (Alhoewel ik dat pas veel later besefte...)
Sterkte voor Anne en anderen.
knolle_krack
Geplaatst: 14-06-10 23:27
Ongelovelijk de grootste nachtmerrie voor iedereen.. zeer veel sterkte met dit grote verlies..
Tiestoke
Geplaatst: 14-06-10 23:35
Wat afschuwelijk zeg! Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Jezus.. wat een drama! Echt erg.. en nog zo jong. In het harnas gestorven. Misschien een kleine troost dat ze niet al te lang geleden heeft .. Veel sterkte!!
Dat is het ergste wat je kan overkomen! Heel veel sterkte voor Anne en natuurlijk iedereen die met het paard te maken had!
Ik heb het vorig jaar met mijn merrie gehad.. ook tijdens het rijden.. zo ingestort.. Maar je beseft achteraf voor het beestje wel het mooiste, niet geleden, niet ziek geweest, in het harnas gestorven!
Wat een naar nieuws! Heb haar vaak zien rijden en heb heel veel respect voor hoe zij met haar paarden omgaat. Vreselijk dat dit juist haar overkomt, ze zal er echt wel even flink kapot van zijn.
Gelukkig is ze er zelf redelijk goed vanaf gekomen. Had ook zomaar slechter kunnen aflopen.
vreselijk om op zo een manier je paard te verliezen. zonde.
MilleniumK
Geplaatst: 15-06-10 20:06
afschuwelijk.. sterkte
Kinee_
Geplaatst: 16-06-10 11:14
shilady schreef:
oh jesus wat erg klinkt meschien raar maar ik zou hier wel een filmpje van willen zien
Anne heeft maandag het filmpje laten zien die Sabrina (Quidou) heeft gemaakt daar, en geloof me... Je wil het echt niet zien... Verschrikkelijk om te zien hoe zo'n toppaard tegen de vlakte gaat. Volledig ongecontroleerd... Echt verschrikkelijk.
__Cynthia
Geplaatst: 16-06-10 11:33
Jeetje wat verschikkelijk, mijn vriendin vertelde het die les kreeg van Anne (als ik het zo goed begreep) Alleen ging de les gister niet door door dit ongeluk.
Veel sterkte toegewenst
0Whisper0
Geplaatst: 16-06-10 11:35
Jeetje wat een drama, krijg er kippenvel van. Tis echt te bizar voor woorden dit! Sterkte Anne