Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Filmpje van Stacy Westfall bij de Ellen Degeneres Show
http://www.youtube.com/watch?v=18D0AKkWRZM
http://www.youtube.com/watch?v=mbuenttcMcc
Hannah_Menno schreef:Dit is zo gaaf!
..
Mensen die over dit filmpje zeuren.. Hmmm.. Bespeur ik daar een teken van jaloezie?
rommulus schreef:JessicaD88 schreef:Eigenlijk ben ik het met je eens hoor(durf het bijna niet te zeggen na alle reacties..) vind dat meisje waar je het over hebt idd erg goed. Dit vind ik ook knap, absoluut! Maar vind het paard toch niet erg gelukkig ogen, vind zn houding wat gespannen, maargoed. Een paar jaar geleden was er een show op Outdoor Gelderland met een man met 2 paarden die hij reed zonder zadel en hoofdstel, en daar kon ie echt van alles mee, springen, allerlei kunstjes nja van alles, dat vond ik toch net wat mooier dan dit
Moet wel zeggen dat dit het enige filmpje is dat ik gezien heb van haar dus dit oordeel is alleen hierop gebaseerd
het paard heeft oa zijn oren naar achteren of niet ???
of bedoel je dat niet ???
dat is namelijk simpel uit te leggen
paard concentreert zich volledig op de ruiter en wil dus ook iedere stem hulp mee krijgen
het paard oogt idd niet happy maar dat is op en top concentratie
(ik heb ook wel eens mensen daar over gehoord bij western paarden
die man uit gelderland is daar ook wat van op internet te vinden ?? (ben nieuws gierig)
marsmars schreef:Waarschijnlijk kan een Anky, Edward, etc dit idd niet, maar waarschijnlijk hebben ze daar ook geen behoefte aan. Zij hebben een andere basis. Net als ik overigens.
Iedereen gelooft zijn eigen ding. En als iedereen mijn allereerste zin nog eens leest dat ik dit ook wel knap en mooi vindt, dan is er volgens mij ook geen probleem. Ik zeg alleen wat ik er van vind. Ik probeer hier helemaal geen discussie uit te lokken, alhoewel het er wel op lijkt en ik daar overigens geen probleem mee heb. Ik heb een mening en die wil ik best verdedigen. En als mensen hierom willen janken, snotteren, etc. prima, maar ik geloof niet dat iedereen dat daadwerkelijk doet. Volgens mij typt de helft van bokt dat alleen maar om te zeggen hoe mooi ze het wel niet vinden.