muc schreef:nogal off topic, maar ik snap zowiezo niet wat de bitloos, boomloos, ijzerloos, natural, anti diep/rond etc. etc. ruiters op de rug van een paard doen.![]()
Is toch ook niet natuurlijk. (Rij zelf ook wel bitloos in het bos)
madelein schreef:Toch zijn het altijd weer dezelfden die discussies beginnen, en zich niet kunnen verplaatsen in andere standpunten... Het is altijd weer bitloos tegen bit. Want dat is toch veel beter, zo'n heerlijke riem in de neus? Dan komt er weer het standaard tekstje van deze goed verdienende wetenschapper...Kom op zeg, kijk eens verder dan je neus lang is... Inderdaad het zit jullie blijkbaar net zo hoog als maanden terug.
Ik vraag mij af wat mensen op een discussieforum doen als ze alleen maar over 1 kam kunnen scheren EN niet kunnen lezen.
Even een reminder: het gaat hier niet om bit of geen bit, wel of niet natural. En als je dan die mensen afzeikt en zegt dat hun zich zich niet in andere standpunten kunnen verplaatsen.. krab jezelf dan eens achter je oren, want ben jij dat dan nu wel aan het doen?

Ook heeft hier niemand gezegd dat de luchtpijp dusdanig afgesnoerd zou worden dat het paard niet meer zou kunnen ademhalen, als je ook even logisch zou nadenken zou je ook inderdaad opmerken dat dat niet zou kunnen omdat er genoeg paarden in een flinke krul rondlopen en inderdaad nog niet dood zijn. Wel kun je ook nagaan dat het ademhalen zeker wel bemoeilijkt kan worden doordat een deel van de luchtpijp afgesnoerd wordt, hetzelfde als dat je zelf met je kin op je borst gaat lopen: dood ga je niet, maar hetzelfde of lekkerder ademen is het ook niet.
Oh en even voor de mensen die denken dat de mensen die deze plaatjes alsnog niet goed vinden plaatje 3 ook niet goed vinden, als ik voor mijzelf mag spreken: die vind ik er wel correct uitzien(hoofd-halshouding, heb het niet over benen).