Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonita_Bon schreef:Ik longeer sinds ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt ook altijd met handschoentjes, ook als het hoogzomer is. Ik hou gewoon erg van huid op mijn vingers, ik weet niet, dat heeft gewoon mijn voorkeur...
Adil18 schreef:Bonita_Bon schreef:Ik longeer sinds ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt ook altijd met handschoentjes, ook als het hoogzomer is. Ik hou gewoon erg van huid op mijn vingers, ik weet niet, dat heeft gewoon mijn voorkeur...
Zonder...Dan heb ik veel meer grip...in ieder geval gevoelsmatig...Zelfde als met mennen...Maar ik ben bezig het mezelf aan te wennen...
KiWiKo schreef:Adil........ totdat er een aan de lijn wegschiet........... en je een megawond heb van dat naadjetouwtje.........
maar rijden kan ik dan weer niet met handschoentjes, dan mis ik het gevoel
Janine1990 schreef:Asyaa schreef:Ook als je geen touwen om je hand wikkelt kan je flinke brandwonden krijgen
Ik ben na 10 keer het vel van mn handen geschraapt te hebben het toch wel een beetje zat en ben dus op zoek gegaan naar handschoenen
Is dat paardgebonden, of ligt dat gewoon aan je huid?
Asyaa schreef:Paard gebonden. Regelmatig denkt een paard hier joepie en probeert weg te rennen, heel soms heb ik dan net niet genoeg grip om het touw vast te houden, maar wel genoeg grip om mn vel aan het touw (dat nu door mn hand heen vliegt) te verbranden
BrittKitt schreef:Handschoenen gebruik ik eigenlijk nooit, mijn pony heeft vol vertrouwen in mij op de grond en heeft nog nooit geprobeerd om iets te doen, dus daar zal er wel eerst iets moeten gebeuren voor ik dat doe. Bij het veulen van mijn stalgenootje nog geen handschoenen gebruikt, we hebben de afspraak dat we loslaten als ie m peertwe hebben wel een leadrope ipv halstertouw er aan gebonden zodat je wel iets langers in je hand hebt, mocht je het nodig hebben.
Sientje schreef:Moest gelijk aan dit topic denken toen ik het volgende bericht las: [VN] Hengst trapt Duitse springruiter in het gezicht na wedstrijd