Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Ernstige mishandeling? Het is vrij doelloos wat hij doet, het paard was volgens mij rustig genoeg om met een heel stuk minder aanmoediging (of straf?) over die sloot te springen, maar ernstige mishandeling..
Marigold schreef:ernstige mishandeling?
het is vrij doelloos wat hij doet, het paard was volgens mij rustig genoeg om met een heel stuk minder aanmoediging (of straf?) over die sloot te springen.
maar ernstige mishandeling... laat ze dan eens goed kijken wat er in de prive binnenbakken gebeurd, niet bij iedereen maar wel bij een deel van de elite.
dat gaat nog wel een eindje verder dan dit slaan met de zweep.
en laat ik eigenlijk maar niet (en daarmee toch stiekum wel) beginnen over plofkippen, nertsen, eendagskuikens, bio industrie varkens, buitenlandse slachterijen, bontindustrie in China, zal ik nog even doorgaan?
dat is stelselmatig levenslang mishandelen.
dit is een paard wat een paar tikken krijgt omdat de ruiter blijkbaar shagarijnig is, en daarmee onprofessioneel.
kan hij thuis weer opknappen, paard zal eerst wel een tijdje angstig blijven, dat vertrouwen zal hij zelf weer terug moeten vinden.
ik zeg hiermee niet dat ik het goedkeur! maar wel dat ernstige mishandeling imo iets anders is.