En wie weet hoe die bestuurder zijn eige nou wel niet voeld??
Veel sterkte voor de nabestaanden!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ongeval gebeurde op een onverharde weg, maar niet op een speciaal ruiterpad.
Citaat:Graag had ik geweten hoe jij zo zeker bent dat op die plaats geen motoren mogen rijden? Ik spreek dat niet over crossen, maar verantwoord rijden weliswaar.
Ik was daar namelijk ook op de motor en voor zover ik weet bevond ik mij op een openbare weg, of niet?
funnyhorses schreef:en al had ie daar mogen komen,dan nog is het ronduit aso en egoistisch om zo'n rijgedrag te vertonen.
Als je perse wilt crossen ga dan naar de crosbaan en niet in de natuur,daar hebben zulke dingen niks te zoeken!
Citaat:OUD-TURNHOUT - Op de Kievitvenweg nabij natuurgebied De Liereman is gisteren rond 11 uur een quad achterop een paard gereden. Het paard kwam ten val omdat door de aanrijding de beide achterbenen volledig over waren. Het dier kon niet meer gered worden en is ter plekke door een dierenarts afgemaakt. Amazone V.A. (23) uit Kasterlee viel van het paard, maar bleef ongedeerd. De bestuurder van de quad is V.P. (46) uit Oud-Turnhout. Hij liep lichte verwondingen op. De volgende dagen wordt onderzocht wie verantwoordelijk is voor het ongeval en of de quad wel toelating had om in de bossen te rijden. Volgens burgemeester Jef Kersemans (CD&V) van Oud-Turnhout is gemotoriseerd verkeer toegelaten op de Kievitvenweg. Het gemeentebestuur maakt werk van trage wegen zodat er hoogstwaarschijnlijk op termijn geen quads meer mogen rijden
_sparta_ schreef:Dat kun je zo niet zeggen. Hier in de buurt liggen verschillende onverharde wegen, waar je gewoon met een auto of motor mag komen. Maar staat er een bord met verboden voor gemotoriseerd verkeer, dan mag het niet. Anders wel. of belgie moet daar anders inz ijn, maar dat geloof ik niet.