Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luffwinny schreef:Maar als het paard ver weg staat en je wilt het door je eigendierenarts laten keuren moet die toch ook bij jou thuis staan,aangezien mijn dierenarts niet helemaal naar andere kant van het land rijd. En ik heb liever mijn eigen dierenarts dus dan kom je er toch niet onderuit eerst keuren en dan kopen? Of de oude eigenaar moet het daar mee eens zijn.
obiron schreef:wat ik begreep uit het verhaal is dat ze het paard inmiddels al een jaar op stal had staan, waarom zolang wachten voordat je hem laten keuren??
__Nathalie__ schreef:word hier wel nieuwschierig van![]()
Ik vond het erg dom heb het ook gezien.
voor 1900 euro kun je niet veel verwachten dus is een keuring VOOR aankoop natuurlijk altijd verstandig! waarom eerst betalen en dan keuren?
En dan met dat ondertekende briefje, wie tekent er nou iets voor die het geld ontvangen heeft? Imo beetje naief allemaal.
__Nathalie__ schreef:1900 euro voor een paard lijkt me toch wel een reden om pertinent eerst te keuren en dan te kopen.

__Nathalie__ schreef:nobel1 ik zeg ook nergens dat paarden van 1900 euro niet correct kunnen zijn maar imo is een paard van 1900 euro wel een reden om vooraf te keuren want er lopen er meer die niet helemaal goed zijn als die wel goed zijn in die prijsklasse
mhtimmerwerk schreef:dat geeft zij zelf aan in het prgramma, dat zij verder wilde in de dressuursport
mhtimmerwerk schreef:totaal mee eens hoor, ik vind persoonlijk ook dat je voor 1900 niet een paard kan kopen waar je de garantie hebt dat ie nits mankeerd. geen een paard wat je koopt heeft de garantie dat ie zijn hele leven goed blijft.
maar ik twijfel of je voor dat bedrag een gezond paard kan kopen. maar dat is echt mijn mening en zullen 100en zijn die die mening niet delen.