Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardentango schreef:Bij springen mag veel meer.
Nou ja, waarom dan ook die slofteugels het is, vrees ik dezelfde reden denk ik als waarom die Roll kurr 'twijfels' oproept. De paarden worden te langdurig in een soortgelijke houding rondgereden.
Dat hebben niet alle ruiters nodig. Diverse ruiters hebben er gerust wel me geëxpermenteerd, maar niet iedereen heft dit nodig. Was Dhr. gal er ook niet vanaf gestapt, ik moet zeggen dat paard maakt mij wel héél erg blij. Die kan echt bewegen, en die twee hebben lol samen.
Ik zie een interessante band tussen hem en zijn paard, heb ik bij een ander toppertje wel eens anders gezien...
Maar da's vast een ander onderwerp. Sorry.
KiWiKo schreef:en dat bedoel ik met leken met een mening........... levensgevaarlijk
ThePast03 schreef:KiWiKo schreef:en dat bedoel ik met leken met een mening........... levensgevaarlijk
En dat is juist waar ik steeds voor waarschuw, leken met een mening hebben in het verleden al een hoop kapot gemaakt en kunnen nog steeds een hoop kapot maken.
Zie de link die ik eerder gaf waarin staat dat er blijkbaar een docu aan zit te komen over misstanden in de paardensport. Het ligt er maar aan hoe het in beeld wordt gebracht en door wie. Door een zo'n uitzending kan je zomaar heel niet paardrijdend Nederland ook nog eens tegen je krijgen.
Edward Gal kon de redding van de Nederlandse dressuursport weleens zijn. Als ze het slim aanpakken tenminste.
ThePast03 schreef:Rymke schreef:Edward Gal rijdt volgens hetzelfde systeem als de andere Nederlandse ruiters, dus ook hij gebruikt LDR.
Al een tijdje niet meer toch?
Rymke schreef:Ik zou niet weten wanneer hij dat dan gezegd heeft. In een interview hoorde ik Sjef nog zeggen dat hij Edward geen les meer geeft, maar dat hij nog steeds volgens hetzelfde systeem rijdt.