Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Laat de fractievoorzitter zich eerst maar eens buigen over het verbod van een schuilstal zetten en daar een streep door laten zetten, dan heeft hij recht van spreken.....
Lovely schreef:MT, het maakt mij niet zoveel uit waarom je paard dat doet. Er zijn vaak meerdere verklaringen voor iets en aannemen dat hij het lekker is omdat het jou goed uitkomt hoeft niet altijd de juiste keuze te zijn.
Twiggy2008 schreef:Hierbij nodig ik iedereen, die dit soort bullshit per definitie meteen gelooft, uit om even bij mijn paard te komen kijken, die zonder schuilstal (wel met bosjes/struiken en een huge volle hooiruif die onderhand ook als beschutting mag gelden), zo sieluggggg is.
![]()
Mijn hemel, als er iemand is die zich druk kan maken over haar paard, ben ik dat wel. En met dit weer maak ik me nou net helemaal niet druk, want hij staat er helemaal happy en kerngezond bij.![]()
Asjeblieft mensen, ga je lekker bezig houden met dieren die het echt zwaar en vervelend hebben.
MysticTinker schreef:Inderdaad, Twiggy, als paarden met 30 graden in de zomer buiten staan dan voelen ze zich veel slechter dan wanneer ze met -15 in de sneeuw buiten staan. Hier ook, lekker fit en alert, oortjes naar voren, ik zie ze zelden ZO vrolijk
daisjuh schreef:ik vind wel dat ze moeten kunnen schuilen als ze dat willen zelf wil je ook niet in de regen of de sneeuw blijven staan of de hele dag nat zijn.
joytje_05 schreef:EchtOh kijk dat wist ik niet. En ik weet wel dat zoveel paarden 1000x beter hebben dan paarden in andere landen. Of in een vriesvak(transport naar Italie etc. etc.) Maar daar gaat dit topic niet over.