Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Authentic schreef:Hoezo? Het is niet zo dat je of onderling moet starten of gelijk tussen de beste trainers die al decennia lang reininggericht trainen. Je hebt sportmentaliteit en je hebt onrealistisch zijn. Ik vind het ronduit beledigend klinken dat Anky denkt in onze sport over een jaartje op wereldbekerniveau te zijn (a la dat doe ik wel effe). Het is niet makkelijk. Als je zulke doelen stelt kan het heel erg gaan tegenvallen, ze kan ook gewoon zorgen dat ze een keertje geplaatst wordt voor het NK ofzo.
?? 
) zie dat er nog veel voor verbetering vatbaar is maar al met al vind ik wel dat je een overall-verbetering ziet in het plaatje. Ze laat al íets meer los dan op eerdere filmpjes, en ik weet zelf als recreatieruiter al dat het lastig is om los te laten als je dat niet gewend bent, laat staan hoe lastig het dan is als je gewend bent dagelijks in het zadel te zitten met topdressuurpaarden.Michael1104 schreef:afgunst druipt er vanaf hier en daar...

Authentic schreef:Afgunst? Er moet gewoon een echte reiningruiter naar het WK. Anky geeft aan dat dressuur de prioriteit heeft en ze slaat wat stapjes over. Je mag niet meerijden in de finale van de Nederlandse kampioenschappen en dan ga je punten bij elkaar rijden voor de wereldkampioenschappen?!
Sorry hoor maar het is of dat zij de sport onderschat, of het niveau van onze sport is helemaal niet zo hoog. Beide is niet goed, Anky is nu een uithangbord voor de reining aan het worden en ik geloof persoonlijk dat die aandacht niet zoveel positiefs zal doen. Zo zou ik het ook heel erg vinden als de beste enduranceruiter voor de OS dressuur meerijdt, of als de beste menner voor de OS springen meerijdt. Het is hartstikke serieus en dient imo niet als een lolletje gezien te worden.
Op het WK zie ik het liefst ruiters die zich helemaal inzetten voor de sport, dat heeft niks met afgunst te maken. De sport moet gewoon serieus blijven.
Authentic schreef:Afgunst? Er moet gewoon een echte reiningruiter naar het WK. Anky geeft aan dat dressuur de prioriteit heeft en ze slaat wat stapjes over. Je mag niet meerijden in de finale van de Nederlandse kampioenschappen en dan ga je punten bij elkaar rijden voor de wereldkampioenschappen?!
Sorry hoor maar het is of dat zij de sport onderschat, of het niveau van onze sport is helemaal niet zo hoog. Beide is niet goed, Anky is nu een uithangbord voor de reining aan het worden en ik geloof persoonlijk dat die aandacht niet zoveel positiefs zal doen. Zo zou ik het ook heel erg vinden als de beste enduranceruiter voor de OS dressuur meerijdt, of als de beste menner voor de OS springen meerijdt. Het is hartstikke serieus en dient imo niet als een lolletje gezien te worden.
Op het WK zie ik het liefst ruiters die zich helemaal inzetten voor de sport, dat heeft niks met afgunst te maken. De sport moet gewoon serieus blijven.
Janine1990 schreef:Mag een jury een plezierruiter met een knollenpaard dat zijn kop alleen maar in de lucht gooit wegsturen omdat ze een serieuze ruiter willen zien?
Beetje raar neergekalkt