Ik snap het probleem eigenlijk wel, in egmond ligt er waanzinnig veel poep op de weg naar het duin, hoe kan dat? (omdat ze daar poepen
) Omdat de gemeente enkele jaren terug met de reconstruering van de weg heeft gezegt dat er een aparte ruitertoegang kwam, en waar is die ?? Nergens! Dus iedereen gaat vrolijk, (en gevaarlijk) lang en over de weg. Bij ons kan de gemeente er dus veel zelf aan doen!
Met de kar rijden we overigens meestal met poepzak tegenwoordig. Best een prettig gevoel voor ons!

) en rij regelmatig richting het duin. Ik kan me voorstellen dat mensen zich kunnen ergeren aan de poep maar om nou met een boete van 2250 te gaan strooien vind ik overdreven. Als mijn paard op de de weg mest probeer ik het aan de kant te schuiven maar sommige paarden stap je niet zomaar vanaf en wat te doen als je een groep voor een duinrit moet begeleiden en 3 paarden gaan poepen? Die kunnen echt niet zomaar afstappen enne dat wordt een duur duinritje van E 6750,- ........ ( lekker voor de maneges...)