Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joopie7 schreef:Dan heb ik nog een leuke merrie voor je die je gerust met het Dr. Cook hoofdstel mag rijden(ik denk alleen niet dat je het overleefd, maar goed er is geen mooiere manier dan te sterven in het harnas nietwaar)
LADPR schreef:Bandida: Vraag me af waarom jij denkt te kunnen oordelen over paarden die je helemaal niet kent?
carolalisa schreef:ik heb ook 1 keer bitloos gereden met mijn paard an die ging dus mooi wel uitproberen of ze makkelijker onder het werk uit zou komen. ik vind ook dat 1 keer proberen geen uitslag geeft.. laat het ze een half jaar proberen en kom dan weer terug van is het verbeterd. ik vind het niet vreemd dat die paarden alerter zijn met iets wat ze nog niet kennen, maar als ze eraan wennen bevalt het bitloos mischien helemaal niet. ik wil het bitloos niet naar beneden halen hoor ik vind het helemaal niet slecht maar ik vind dit echt een onderzoek van niks. trouwens ik heb even stukjes gekeken van de eerste ruiter (internet is hier erg sloom) en dan vind ik het niet zo vreemd dat dat paard niet op t bit reageert met die slappe teugeltjes
LADPR schreef:Waarom iets wat goed bevalt veranderen?
LADPR schreef:Je bent geen deirenarts neem ik aan? En kent het paard niet, hoe kan je dan diagnoses gaan roepen?