Abeltje77 schreef:En dat weet jij zo zeker omdat................... ?
Ze/hij gewoon goed op de hoogte is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Zou best kunnen, ik geloof hem/haar zomaar. Ik denk ook niet dat ze Parcival verkoopt, anders was ze destijds geen ook mede eigenaar geworden lijkt mij, die stap heeft ze toen gezet om te voorkomen dat hij verkocht zou worden.
southfield schreef:Hoezo moeilijke keuze.... HELEMAAL GEEN MOEILIJKE KEUZE,
southfield schreef:Het verhaal krijgt een verkeerde wending. Adelinde verkoopt Parzival NOOIT punt. De mede-eigenaar wil zijn deel al zeer geruime tijd verkopen en niet nu na het EK. Ze wil geen zak met geld om een eigen bedrijf te beginnen zonder Parzival. Ze heeft een aantal paarden in training op een zeer fijne stal in Drenthe en een aantal leuke jonge paarden in het verschiet. Een paard als Parzival is uniek er zijn misschien wereldwijd 10 van. De kans dat er nog zo één op de stoep staat is zeer klein. Mede-eigenaar wil zijn deel verkopen en Adelinde verkoopt haar deel NOOIT.
besita schreef:Lante schreef:Zou best kunnen, ik geloof hem/haar zomaar. Ik denk ook niet dat ze Parcival verkoopt, anders was ze destijds geen ook mede eigenaar geworden lijkt mij, die stap heeft ze toen gezet om te voorkomen dat hij verkocht zou worden.
dat hoeft niet altijd het geval te zijn , de meesten worden mede eigenaar op het moment dat jet paard nog jong is maar wel talent blijkt te hebben ...dan is het qua instap nog doenbaar ... om later ook te delen in de winst
verschil is nogal groot als ze het paard nu zou verkopen en de helft krijgt of als ruiter 10% commissie ..en daargaat het in 90% van de mede-eigenaren gevallen toch over ...risico's beperken , kosten delen etc
Lante schreef:Moet een flinke sponsor zijn, pfff. Goed van sjef dat hij zijn nek gaat uitsteken. Zakelijk zou je het paard inderdaad verkopen, maar ze staat nog maar net aan het begin van haar carriére en ik (als vrouw ja) begrijp dat het te vroeg komt. Bovendien wordt ie nòg duurder als hij meer gaat winnen.
Ik hoop dat we hem voor de sport kunnen behouden hier.
En ruinen kun je ook kloonen, dus wie weet wil het KWPN hem of zijn toekomstige kloon ook wel erkennen haha, misschien is Cryozootech een mogelijke sponsor?? Klinkt best goed; Cryozootech Parzival![]()
Heeft ze over een tijdje een stal vol Parzivallen!
Lante schreef:janderegelaa schreef:Zeker nog nooit van "2 zielen 1 gedachte gehoord"?
Jawel hoor, dat gezegde ken ik inderdaad, alleen kwam mijn 'gedachte' een paar pagina's/dagen eerder, geeft niet hoor; goed idee (al zeg ik het zelf).
![]()