Vandaag in Utrecht heb ik bij een aantal winkels gespiekt, maar het verschilt enorm. De ene Bruna had nog 9 exemplaren liggen, de andere had hem niet. Bij de Selexyz lagen ze in ieder geval ook nog.
Anoniem
Geplaatst: 25-08-09 23:54
renate85 schreef:
takkie_muis schreef:
ik heb het even in de winkel gelezen
echt supergaaf
Welke winkel??
uhm shit hoe heet ie nou. oja de read shop geloof ik
Grutjes, komen er nog meer nieuwe bokkers die lid worden! Dan wordt de site nóg groter!!!!! Maar echt ontzettend leuk al die bekendheid, nooit geweten dat Bokt zo enorm groot was/wordt!!
Leuke foto btw!
renate85
Geplaatst: 26-08-09 15:44
vandaag gekeken hier in het centrum, maar daar lag die van juli nog. Deze week kreeg ze wel weer de nieuwe, dus dan zal ik hem even halen
Goldie
Geplaatst: 26-08-09 15:59
Dat ik vandaag in de stad was even daar de bruna binnen gelopen en ja hoor die hadden hem de laatste
Blue_Eyes
Geplaatst: 26-08-09 16:07
Georgette schreef:
Grrr, nu al een tweede Bruna bezocht, maar ook dáár hadden ze de Hoefslag niet...
De grote Bruna op Utrecht Centraal (tussen station en Hoog Catharijne in) had er dinsdag een stuk of 9 staan. Selexyz tegenover de Winkel van Sinkel in Utrecht had er ook een aantal liggen
S_uus
flauw dat het niet gescand mag worden voor de website waar het over gaat om het daar ook te publiceren. Wel goed voor de handel van de losse hoefslagen verkoop.