Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Moet je toch eens je regels doorlezen want een paard mag niet op de autoweg. Wel op een openbare weg, niet op een autoweg.
Billy schreef:Sizzle schreef:Als er geen bord staat dat het verboden is voor paarden of langzaam verkeer vind ik de boete onterecht.
Paarden moeten zelfs officieel op de rijbaan en mogen eigenlijk niet eens in de berm, fietspad of andere zijstroken.
Of het verstandig was is een andere vraag, maar een boete geven voor iets wat niet verboden is slaat natuurlijk nergens op.
Er staat ook nergens dat het verboden is om een paard in de lift te zetten en naar de 11 verdieping te gaan.
Maar denk jij dat iemand met gezond verstand dat in zn hoofd haalt?
roybrit schreef:pharagirlke schreef:Moet je toch eens je regels doorlezen want een paard mag niet op de autoweg. Wel op een openbare weg, niet op een autoweg.
is dat dan alleen in belgie? hier in de buurt lopen doieso alle aangespannen paarden op auto wegen ( wel altijd in draf) en wij rijden onder het zadel ook altijd langs of over een provinciale weg, kom ook geregeld politie tegen maar die hebben er nog nooit iets van gezegt we rijden hier ook met de paarden dwars door de stad waar het barst van de mensen, mag ook gewoon blijkbaar.
pharagirlke schreef:Ik krijg echt het idee dat ik gewoon tegen mezelf aan't praten ben... Ik hoop dat jullie niet op de baan komen