Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:silfie35 schreef:@ fitzroy: wat een domme opmerking! Hoe weet jij nou dat die man dat wel kan betalen? heb je zijn bankafschriften gezien? Weet je hoe die heet? NEE! Helemaal niks!
Nee, maar hij rijdt toch een leasewagen. Dan heb je zo weer een nieuwe auto en 't kost je niets.
Fitzroy schreef:silfie35 schreef:@ fitzroy: wat een domme opmerking! Hoe weet jij nou dat die man dat wel kan betalen? heb je zijn bankafschriften gezien? Weet je hoe die heet? NEE! Helemaal niks!
Nee, maar hij rijdt toch een leasewagen. Dan heb je zo weer een nieuwe auto en 't kost je niets.
neff schreef:Fitzroy schreef:Nee, maar hij rijdt toch een leasewagen. Dan heb je zo weer een nieuwe auto en 't kost je niets.
Even offtopic, maar leaseauto is echt niet gratis (was het maar waar!!!) en eigen schuld ongeluk kost echt wel wat (ook heel erg terecht!)
Maar dat zal Bianca allemaal een rotzorg zijn (en zeer zeker ook erg terecht!!!)
bosmonster schreef:veel beterschap, zowel voor jou als voor je paard.
denk dat diegene die jou heeft aangereden ook wel erg geschrokken zal zijn..., ookal heeft ie een dikke leasebak. een ongeluk gaat niemand in de koude kleren zitten.
ik hoop dat je paardje er ook weer helemaal bovenop komt!!!!
Nimber schreef:Wat een vreselijke nachtmerrie voor je.Ik kan me voorstellen dat je je dood geschrokken bent.
Wel zou ik me doodschamen dat mijn vader zo'n brief instuurt.
Het is een ongeluk diegene rijd jou ook niet expres aan.
manishdra schreef:Nimber schreef:Wat een vreselijke nachtmerrie voor je.Ik kan me voorstellen dat je je dood geschrokken bent.
Wel zou ik me doodschamen dat mijn vader zo'n brief instuurt.
Het is een ongeluk diegene rijd jou ook niet expres aan.
Zoiets noem je eerder nalatig. Het was dag, regende niet, geen rare omstandigheden als files, gewoon niet goed opgelet
Dat je bijna op stilstaande auto's rijd als je geen hand voor ogen ziet is een hele andere situatie. dat is een ongeluk.