Arm beest
Zulke honden moeten niet loslopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nicci88 schreef:zipje71 schreef:eergister was er toevallig een pittbull en die had zich, toen de spca hem inbeslag had genomen, gewoon door de tralies heengevretenom bij andere honden te komen. Zijn hele bek zat onder het bloed, zo zielig. Die werd dus ingeslapen.
Die heb ik ook gezien.
Maar die honden zijn erop getraind...
verder was het een super lieve hond voor mensen, hebben ze er ook bij gezegd
Had ze hem maar bij zich moeten houden dan had ze dat probleem niet. Ik ben heel bij dat geen enkele hond in België los mag lopen. Het is een kleine moeite om die beesten aan de leiband te houden en je voorkomt er dit soort rotgeintjes mee.
In de meest figuurlijke zin van het woord maar kennelijk is het voor bokt nogal moeilijk om dingen niet zo letterlijk op te nemen
Vroegah kon dat nog.
MandyR schreef:UPDATE
Een psycholoog en een dierenarts hebben de hond onderzocht en beide het advies gegeven dat de hond ingeslapen moet worden.
De eigenaresse heeft hier echter nog geen gehoor aan gegeven en wacht tot de politie langs komt en haar verplicht om de hond in te slapen.
Waarom ze nu nog geen afstand wil doen en wacht op een verplichting is onbekend.
Het paard staat nog steeds in de kliniek en de verwachting is dat ze daar nog anderhalve maand moet blijven.
In het voorbeen met de kleinste wond is een spier flink geraakt maar, volgens de behandelend arts gaat dit nog goed komen.
Het andere voorbeen heeft nog steeds een wond van 25 x 10 centimeter en ook dit geneest goed maar, er moeten nog wel meerdere huidtransplantaties plaats vinden.

pharagirlke schreef:ja dat noem ik rotgeintjesIn de meest figuurlijke zin van het woord maar kennelijk is het voor bokt nogal moeilijk om dingen niet zo letterlijk op te nemen
Vroegah kon dat nog.
Het professionele advies van DA èn psycholoog naast zich neerleggen.....
Dat is het "rotgeintje" 
[/quote]Citaat:Labrador hoor je nooit wat over, omdat het niet het type hond is dat aanvalt of uberhaupt doorbijt, met nadruk op doorbijten.