Miss Master Pagella van bokker Ambiiee vanavond op TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:08

heaven schreef:
lang leven bokt!!!!!
jemmig mensen is het nu zo moeilijk om eens respecktvol met elkaar om te gaan?
als het je alemaal niet intreseert kom dan ook niet hier lopen mekkeren !!

haha had jouw reactie nog niet gezien heb net zoiets geschreven! ;)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:09

pharagirlke schreef:
Maar goed dat jij zo respectvol reageert heaven :(:)

Ken je dat verhaal van de pot en de ketel?

Weet jij van ophouden? Ik vind dit een beetje respectloos naar de TS toe om andere mensen aan te vallen... Ik snap dat je je mening hebt... Maar die is nu denk ik wel duidelijk.
Kunnen we het gezellig houden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:12

Er werd respectvol gereageerd tót iemand Amondi compleet respectloos aan ging. Nogal gek he, dat Amondi dan ook niet geheel vriendelijk blijft :') Dus ja, ik vind het mijn goed recht om daar op te reageren. Want potverdorie het is wel zo. Heel bokt zeurt en doet maar dat er zo respectloos gereageerd word, maar tegelijkertijd wel bovenop alles en iedereen springen wiens mening enigszins af wijkt van wat als "ideaal" in dat koppie zat. :n

Ik hoop van harte dat die operatie goed gaat en alles wat je wil. Maar hoe hier om gegaan word met enigszins sceptische commentaar? Asjeblieft zegt, get real.

Iris gezien jouw vriendelijke reactie aan jou dezelfde vraag: waarom zou ik jaloers zijn op een "gehandicapt" paard? :=

Ambiiee

Re: Miss Master Pagella van bokker Ambiiee vanavond op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:13

Hoe oud zijn we hier nou eigenlijk allemaal? Kom op nou zeg.. Dit gezeur helpt niemand!

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:14

zullen we het gewoon gezellig houden? ;)
tenslotte gaat het erom dat pagella op tv komt vanavond!!
als verassing!!!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:16

Juist, ik ga niet verder op je in PG, als je nog wat te zeggen hebt doe dat via PB, ik ga geen discussies met jou voeren.

Ik ga vanavond in ieder geval kijken. :)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:19

Toppie meiden!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:19

Ook ik ga mee met de mening van Amondi en PG...

Miss_M_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:26

Naja prima jullie jullie mening wij onze mening, simpel zat!

De mensen die kijken SUPER!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:27

Leuk! Ik zal eens kijken!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:31

Ik ga ook zeker kijken! ze heeft mijn hart gestolen hoor!
En ze oogt erd tevreden op de foto's van je vorige topic, wat ik zo kan zien.
Wel of geen operatie is de keus van de eigenaar, dan kunnen wij nog wel van alles vinden, het is haar paard, en zij kent haar het beste, dus ik neem aan dat ze de juiste keuze zal maken ;)
Ik gun het je paardje iig zeker :)
En een steuntje in de rug kan nooit kwaad, ik vind het al super dat je het paardje een kans hebt gegeven.
Laatst bijgewerkt door Wesseltje op 18-03-09 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_M_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:34

hey wesseltje,

je bent een van de zovelen, ons hart is ook gestolen door haar, dus daarom hebben wij haar ook mee genomen!

en wat je daar zegt : Wel of geen operatie is de keus van de eigenaar, dan kunnen wij nog wel van alles vinden

Grooot gelijk!!! dank je voor de wijze woorden

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:36

[/quote]
:? Een week geleden zei ze nog dat een operatie niet nodig was en dat ze lekker zo mocht blijven lopen...[/quote]

idd dat heb ik ook gelezen

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:37

Hee!

Agossie wat een dropje :(:) . Ik werd helemaal verliefd toen ik het beestje zag , wat een mooierd ondanks haar mond.. Ik ga zeker kijken om half 11! Echt super dat ze dit doen bij HvN!!! Als ik dierenarts was mocht ze zo gratis komen , vind het echt sneu.

Mocht de operatie nog doorgaan , veel succes!

Groetjes,

Noëla

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:37

klpt, en als je even terug leest, zie je ook waarom nu de gedachte zijn veranderd..

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:38

latnahc2 schreef:
Citaat:
:? Een week geleden zei ze nog dat een operatie niet nodig was en dat ze lekker zo mocht blijven lopen...

idd dat heb ik ook gelezen

Tjah... misschien is de toestand op 1 week zoooo verslechterd...
Je weet nooit...
*zucht*

edit: quote aangepast
Laatst bijgewerkt door lindake op 18-03-09 22:49, in het totaal 4 keer bewerkt

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:38

Ja en nu wil de eigenaar er wel over nadenken..
Mensen kunnen van mening veranderen, en zomaar in eens anders over iets kunnen denken ;)
De eigenaar haar keuze, niks meer en niks minder, en die verandert echt niet doordat sommige mensen het vreemd vinden.....

Ik snap de toegevoegde waarde ook eigenlijk niet om daar over door te blijven zeven..

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:39

nee hoor sorry.. je kent haar niet persoonlijk, je weet niet hoeveel veeartsen erover hebben gezegd! Ga lekker iemand anders lopen zieken met je onzin!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:40

Waar de schoen hier wringt zijn de motieven.
Het is enigszins immoreel te noemen als je deze patient vergelijkt met ergere gevallen, zoals dierenmishandeling over de gehele wereld wat een veel grotere behoefte aan hulp heeft, of laten we het eens bij de mensen houden). Zet de tv aan, vouw kranten open, surf eens rond, en je wordt geconfronteerd met ellende wat door merg en been gaat, veel ernstiger dan deze casus.

Aan de hand van deze vergelijking kun je ervoor kiezen dit doel niet te willen steunen. Ikzelf zal ook niet steunen, omdat ik al velerlei doelen steun en ik hierin grenzen stel wat ik moreel verantwoord vind en niet, dat is ieders keus. Maar val daar geen mensen op aan, zo kun je het halve mediacircus aanvallen (en zeker HvN).
Bekijk het ook van een andere kant: iemand probeert een actie op te zetten voor een persoon die een redelijk kansloos dier een mooi leven heeft geboden. Dat is toch een heel mooi gebaar, en als je ermee op tv kunt komen en er mensen zijn die hun willen steunen, is dat toch prima? Leef en laat leven.
Als je dit verkeerd vind, vraag ik me af of jij het wel correct vind om koeken van een of andere muziekschool/toneelvereniging te kopen. Dat zou even immoreel zijn als het steunen van dit doel, ten opzichte van ergere problematiek.

Terzijde vraag ik me wel af in hoeverre het paard echt behoefte heeft aan deze operatie. Daar wil ik niet over oordelen, omdat ik (en meer mensen hier neem ik aan) niet over voldoende info beschikken. Dit zou misschien wel fijn zijn, of komt dat op tv straks?

Verder wordt hier aangeroerd dat er ook niet voor andere huisdieren om geld is gevraagd. Ik zou ook niet voor mijn dier hopen dat een ander betaald - je kiest voor een dier en daarmee ook voor evt onkosten. Zeker als je een dier koopt met een verhoogd risico, waarbij je hier bewust voor kiest. Het verschil is, dat de persoon hier zelf niet om vraagt maar iemand anders.

Succes in ieder geval met de uitzending en hetgeen wat erop volgt.
Ik hou niet van HvN en zal ook niet kijken, de problematiek trekt ook niet mijn aandacht (de kindjes in afrika vind ik ernstiger).
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 18-03-09 22:47, in het totaal 3 keer bewerkt

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:40

ik vind sommige reacties hier echt totaal kansloos.
100 keer over hetzelfde doorzijken we weten het nu wel

ik zeg niet dat een operatie het beste is want er kan veel mis gaan maar dingen zoals je zij eerst blablabla, ze kan toch van gedachten zijn verandert.. en ze heeft nog niet eens gezecht dat het zeker is dat ze hem laat opereren

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:41

ingetarita schreef:
en ze heeft nog niet eens gezecht dat het zeker is dat ze hem laat opereren

Zolang die keuze niet is gemaakt, hoeft ze ook geen geld?

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:43

Elan schreef:
ingetarita schreef:

Wie ben jij om daarover te bepalen, wie zegt dat ze al wel of geen keus heeft gemaakt.
Haar paard, haar beslissing, zij kent haar paard als geen ander.
Is het nou echt zo moeilijk om met iemand mee te leven? je bent niet verplicht geld te geven hoor.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:43

Bedankt voor je reactie, Nogmaals het is onze inzet niet geweest.. Maar we hebben na het eerste gesprek met sbs, er goed over gepraat, en ze kan er alleen nog beter op worden. In mijn verhaal wat ik heb verteld, kan ze na de operatie 100% lucht krijgen, en geen onstoken ogen meer.. dat helpt haar, en menig mensen willen ons helpen, daar zijn we blij om. De kindjes in afrika, die steun ik ook, zoals menig andere goede doelen. Ik snap je reactie volkomen.. Bedankt.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:44

Elan schreef:
ingetarita schreef:

is ze zelf dan die actie begonnen..NEE

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:44

Oh oh.. als mensen toch eens gewoon respektvol met elkaar om kunnen gaan ipv. hoe dan ook hun mening willen ventileren.
Het is trouwens overduidelijk dat de meesten niet eens de moeite hebben genomen dit hele topic eens even normaal te lezen en dan misschien een (onderbouwde) reaktie neer te zetten.
TS heeft nergens om gevraagd, ze heeft een mooi gebaar gekregen en ik ben erg blij voor haar en Pagella.
Van de fotos straalt af dat het hier om een vrolijk paardje met levenslust en energie gaat, mijns inziens een heel belangrijke graadmeter.

Dus mensen, wees blij voor ze en als je het allemaal maar niks vindt sla je dit topic toch lekker over?? :D
Enne..niemand is verplicht tot geld geven hoor! ;) Daarbij en dan ga ik misschien wel heeeeel erg offtopic..ikzelf betaal 1000x liever een bijdrage voor Pagella dan dat ik iedere maand verplicht een deel van mijn salaris moet afdragen voor al dat werkschuwe tuig in Nederland, kinderbijslag..terwijl IK niet voor kinderen kies maar er wel aan mag meebetalen....en zo kan ik nog wel even doorgaan!!!!

Enne..Ambiiee, dat je nog op die reakties ingaat...het zou me het sop in de kool niet waard zijn! :(
Dikke kus voor Pagella!
Laatst bijgewerkt door Tosadog op 18-03-09 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt