Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wake_up

Berichten: 2413
Geregistreerd: 03-07-08

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:05

Ik volg al een hele tijd een topic waarin er materiaal wordt verzameld om VS te kunnen laten veroordelen. Het is gewoon ziek en ongelooflijk hoe ze met paarden omgaat, mensen weet om te praten met haar diploma's en krachten die ze geen van beide heeft.
Ben blij te horen dat Paletka in ieder geval veilig is ondergebracht, helaas staan er nog een aantal paarden minder goed bij. er stond eerst een paard aan z'n benen gekloosterd!

La_ruette
Berichten: 350
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Piershil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 01:20

Beste operator,

In het forum komt de naam van het paard Laruette voor.
Dit paard heb ik altijd verzorgd voor VS en ik zou graag willen weten of iemand een idee heeft waar zij heen is gegaan. Ik zou graag willen weten of zij het goed maakt, ik was erg gehecht aan haar.
Zou deze vraag in het forum kunnen komen?

Groetjes,

Mandy

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 01:26

Jee echt top van Janneke. Had net hetzelfde gedaan :j

EstherHegt
Berichten: 3343
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 01:28


Ayasha
Blogger

Berichten: 58120
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 01:30

Weeer Vincenza... En dat was dan de vrouw waar je een hele tijd terug geen kwaad woord van mocht zeggen zonder dat je heel bokt over je heen kreeg :\ Zonde...

knollentuin
Berichten: 10429
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 01:31

hoe is het toch mogelijk dat dit soort mensen nog steeds hun gang kunnen gaan? de halve wereld weet dat ze niet kloppen en toch hebben ze dieren...
Er moet toch een manier zijn om de vincenca's[zal wel verkeerd gespeld zijn] te stoppen?
Ik heb respect voor dit soort akties maar ben bang voor wat de paardenreddende engel op haar dak gaat krijgen;de rechtsgang is nogal omgekeerd hier in nederland vind ik. als je een inbreker uit je huis mept krijg jij een boete voorwaardelijk en de sielige inbreker krijgt slachtofferhulp 8)7
dus go janneke *\o/* enne die vieze sensa #) heel snel opsluiten

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 03:15

pharagirlke schreef:
Weeer Vincenza... En dat was dan de vrouw waar je een hele tijd terug geen kwaad woord van mocht zeggen zonder dat je heel bokt over je heen kreeg :\ Zonde...

Ik kreeg niet heel bokt over me heen hoor, dat bleef beperkt bij enkele pb's :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 58120
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 03:16

Ik heb anders aardig wat mensen tegen me gehad toen :x Over de PB's zal ik al maar helemaal zwijgen :x Wat daar in stond herhaal ik liever niet. Weet nog heel goed hoe ze vereerd werd door een bepaalt groepje en hoe je vooral niets mocht zeggen van der. :x

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 03:31

Ik weet me heel goed nog een aantal pb's te herinneren over een quarterhorse die ze gewoon niet de nodige medische verzorging gaf omdat ze het zogezegd zelf wel kon wegpendelen en kruiden. Pb's van iemand waarvan ik het allerminst had verwacht :x

Ayasha
Blogger

Berichten: 58120
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 03:40

Ik kreeg PB's dat ik me niet moest moeien. Dat ik het zelf beslist niet beter deed en dat ik ongelijk had enz enz... :x Idd van de mensen waarvan je het minst verwacht, de mensen die zich het liefst voordeden zo... :x

jesito
Berichten: 12825
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 09:15

Ben wel benieuwd hoe dat af is gehandeld met janneke en paletka, want is al een oud toppic.

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 10:40

oud topic, slotje hier