Zorgen om paard onterecht: "onze Jackie is niet zielig!"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:41

Stomtoevallig viel het paard me vandaag (voor het eerst) op. Zo vaak kom ik niet langs Hilversum CS en het was dat de dame tegenover me in de trein tegen haar dochter naast haar zei: 'Hé kijk, een paard. Wat een aparte plek voor een paard.' In een flits dacht ik aan het paard in dit artikel en idd, ik keek en het was 'm. Toen ik er op de terugweg langskwam (dik zes uur later) stond-ie nog op hetzelfde plekje in dezelfde houding. Veel loopgelegenheid is er ook niet, hij kan een keertje heen en weer over dat smalle stukje van een meter of wat lang en dat is het wel.

Tja. Wat kan ik ervan zeggen. Het dier staat iig buiten, op meer dan 3x3, hij zal ongetwijfeld goed worden verzorgd en z'n dagelijkse beweging krijgen. En uiteraard 'kan het altijd slechter'. Mijn eerste pony stond ook alleen, destijds (20 jaar geleden) vonden wij ook 'dat dat best kon'. Maar ik ben toch blij dat onze huidige paarden maatjes hebben én wat meer ruimte om de benen te strekken dan dit paard. Het doet ze goed. Ik zal iig geen enkel paard meer in zijn uppie huisvesten.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 15:04

russel schreef:
Die mensen die jullie belden konden van een afstand niet zien dat het verband al doorweekt was en wilden jullie waarschuwen. HEEL erg correct. Jammer dat jij dat anders opvat.

Ik hoop dat ik ook mensen krijg die mij gaan bellen als ze mijn paard bloedend in de wei zien lopen, dan maar hopen dat ik kan uitleggen dat het niet erg is, dat ik er van af weet.........

Jij begrijpt mijn post verkeerd! Ik bedoel te zeggen dat dingen heel anders kunnen lijken dan ze daadwerkelijk zijn..

sunny_l0ve

Re: Zorgen om paard onterecht: "onze Jackie is niet zielig!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:01

Deze mensen in dit topic kunnen in ieder geval goed overdrijven :D Ik begin een beetje een hekel aan het woord zielig te krijgen... :P