Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
classics schreef:He he een verlossende boodschap van de KNHS, eindelijk een beetje leven en kleur in de dressuursport, hartsikke leuk!!!! Wij zullen vanaf maart, op Indoor Brabant de eerste rijjasjes presenteren in nieuwe kleuren, gecombineerd met prachtige plastrons met een nieuw design en nieuwe kleuren. Dit kan uiteraard allemaal zelf samengesteld worden naar je eigen keuze. We zullen naar verwachting de eerste foto's binnenkort op onze website zetten http://www.noconcept.eu
SteffieA schreef:Pipo,
Ik ben het helemaal met je eens.
Bij ons op stal zijn er ook een aantal mensen die enorm ophef maken als ze tegen 'bekende namen' moeten. (en dat zijn mensen die zelfs Z rijden, zou je denken dat ze daar toch een beetje overheen zijn omdat ze zelf kunnen rijden, maar ja...)
Ik vind het juist geweldig tegen die 'bekende namen' te rijden, kan ik precies zien waar ik sta met mijn paard en opleiding en hoe ver we nog moeten![]()
Maar terugkomend op de kleuren, ik zelf blijf voor zwart!
Al is heel misschien een heel klein licht krijtstreepje ook niet zo heel verkeerd.
En verder zien we wel waar dat schip strand.
mbkaatje schreef:kohtje schreef:Had ook fijn geweest als je nu een broek mocht dragen in een donkere kleur.
Nou dat vind ik nou net weer niet. De broek mag wat mij betreft wel ligt blijven en de mooie kleuraccenten, voornamelijk in het jasje.
Inujojo schreef:Weet niet hoe het bij jullie zit met prijsuitreikingen, maar hier is het prachtig om een prijsuitreiking zien, paarden netjes met wit dekje, ruiters mooi in het pak.... Echt super die eenheid, als dit doorgetrokken word naar Belgie, rijd ik geen prijsuitreikingen meer. Te voet prijs halen en hup. Als ik tussen een stel clowns wil staan huur ik die wel in
Nou als je het daar voor doet, hier in Nederland komt er niemand meer in vol tenue of te paard naar de prijsuitreiking. Iedereen staat daar al met een vest aan, all stars aan en die overbroek er weer overheen, dus daar hoef je het hier echt niet om te doen. Toen ze bij de regio hier laatst vroegen of iedereen in tenue wilden verschijnen voor de prijsuitreiking, zag ik de helft zuchtend en steunend richting trailer vertrekken
Ik vind het super dat we nu in een anderkleurig jasje mogen starten, ik ben al op zoek geweest naar een mooie grijze, kan alleen nog niets vinden
krackertje schreef:Er zijn nu bepaalde personen bang dat de prijzen weggereden zullen worden. De meeste subtopper starten een jong paard om betreffende paard er wat van te laten leren met als gevolg dat er dus leermomenten zullen plaatsvinden in de ring waar echt de hoge punten niet aan toegekent zullen worden, tenminste zo gaat dat bij ons. Geloof me maar, met onze jonge snuiter is zeker het uitganspunt niet om eens wat vette enveloppen op zak te kunnen steken.
judithh schreef:Het is inderdaad een feit...vanmiddag de reglementswijzigingen in de brievenbus gehad. De rijbroek moet wel gewoon in de kleuren die al verplicht waren. Ook komt er een wijziging in de I&R plicht. Er moet een nieuw (inleg)vel komen in het paspoort waarin vermeld staat of het paard bestemd is voor cosumptie. Een paspoort wat afgegeven is vanaf 2000hebben deze vaak al, zo niet moet je een inlegvel of een nieuw paspooort aanvragen bij de KNHS, kosten 7,50 voor een los inlegvel of 20,- voor een paspoort.